benimde yıllık doktorum.Doktorumun sayesinde cok zorlu dönemleri atlattım.....Devamı
Bir yıl kadar önce eşimde unutkanlık, halsizlik, hareketlerindeki kısıtlanma belirtileri...Devamı
Değerli hocamın yapmış olduğu ameliyattan sonra yeniden hayata döndüm...Devamı
Ruken hanımla başladığımız tedaviden çok güzel sonuçlar aldım. Kendisinin ilgisi...Devamı
Kendisi benim estetik doktorm
Kızımın üst damak bağında yapışıklık vardı araştırmalarım sonucu ahmet arıkan...Devamı
Eşime makula deliği teşhis kondu, Oya Hanım ameliyatını başarıyla yaptı.Hastam...Devamı
Eşimde boyun fıtığı sebebiyle şiddetli ağrılar vardı. Ağrıdan oturamıyor, ayakta...Devamı
Tuba Hanım ile yaptığım görüşmede kendimi oldukça rahat hissettim. Süreci...Devamı
Gerek ilgisi, gerekse uzmanlığı ile gerçekten kaliteli bir hizmet aldığımı...Devamı