İlk görüşmede Gizem Hanım'ın yaklaşımı sayesinde kendimizi çok rahat hissettik....Devamı
Çağrı bey' e üçüncü gidişim,kendisinden son derece memnunum,her derdime doğru...Devamı
Muayeneye zamanında başlamıyor. Hastalarla iletişimi berbat. Sanki zorla çalıştırıyormuş gibi...Devamı