5(24Değerlendirme)
Sefa Bey'le bir tanıdığımın tavsiyesi üzerine tanıştım. Psikoloğa gitmeden önce...Devamı
Sefa Bey'le bir tanıdığımın tavsiyesi üzerine tanıştım. Psikoloğa gitmeden önce...Devamı
Sevim hanımla panik ataklarım için görüştüm. Bir kaç seansta problemin...Devamı
Çok güzel bir klinik.Tam olarak kırmızı odadaki dizi gibi keyifli...Devamı
Mesleğinin severek yapan, samimi, güler yüzlü birisi. Yaklaşımı çok güzel....Devamı
Diyetisyen Meryem güç gerçekten çok iyi bir diyetisyen. kendisine gittiğimde...Devamı
Gidip gidebileceğiniz en iyi doktor baypas denilen damarlarımı anjuta açtı....Devamı
Daha önce başka doktorlarada gittik ama nail bey gerçekten diğerlerinden...Devamı
Uzun zamandır dinmeyen öfkelerim vardı. İnternet yorumlarından Olcay beye ulaştım....Devamı