Seda ben ,gerçekten muhteşem bir doktor cok ilgili .Gönül rahatlığı...Devamı
yılında, yaşımdayken henüz kendi ayaklarımın üzerinde durmaya çalışan...Devamı
Özgür hocam la mayıs günü tepecik egt.ve ar....Devamı
Boyun fıtığı teşhisi ve ameliyat diyen özel hastane doktorundan çıkınca...Devamı