Doktor bey çok tecrübeli ve ayrıntılı şekilde tüm sorularınıza cevap...Devamı
Herşey hastanın istediği gibi oluyorsa insan merkezli çalışma şekli benimsenmiş...Devamı
Yaşadığım yoğun kaygı sebebiyle gittim Kemal Beye. Kaygılarımın üstesinden gelmemde...Devamı
online eğitimler yüzünden çocuğumun dikkati çok dağılmaya başladı. her şeyden...Devamı
Tavsiye üzerine tanıştık zorlu dış problemlerimiz vardı Üşenmedik saatlik...Devamı
Gülhan hocamla özel gereksinimli kızımın öfke sorunlarından dolayı oyun terapisi...Devamı
Bireysel terapi için gittim genel olarak memnun kaldım.Devamı
Bir süredir hayatımda yolunda gitmeyen şeyler vardı ve aşırı kaygı...Devamı
Sinem hanıma eşimle aramızda şiddetli kavgalar olduğu için başvurduk ve...Devamı
Kızımın cildinde bir rahatsızlık oldu merve hocaya önce randevu bulamayınca...Devamı
Devlet hastanelerindeki yoğunluğu hepimiz biliriz; ben de gittiğimde kapı açılır...Devamı
DrHanm guler yüzlü, ilgili ve bilgisini hastaya hissettiriyor, gerekli açıklama...Devamı