5(6Değerlendirme)
Yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Kontrollerim vaktinde yapıldı ve ihtiyaç...Devamı
Yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Kontrollerim vaktinde yapıldı ve ihtiyaç...Devamı
Yaklaşık yıldır hocamın hastasıydım degerlerimde düşük olduğundan ilaç tedavisi...Devamı
Öğretmenimizden Oğlumuzun okuldaki davranışlarından dolayı şikayet aldık, öfke kontrolü yoktu,...Devamı
Kendisi hayatıma ışık olmaya devam ediyor. Samimiyeti, ilgisi , dikkatli dinleyisi...Devamı