İlgi ve alakasi gayet iyi hocama teşekkür ederim .Devamı
İlişkim yeni bitti; terapimiz süresince kendimi toparladım; hocamızla tanışmak iyi...Devamı
SON DERECE GÜVEN VERİYOR...HER SORUYA USANMADAN SEVECENLİKLE CEVAP VERİYOR..GÜLER YÜZÜ...Devamı
İlk seansıma göre gayet iyi doktor tavslye edebilirmiyim bilmiyorum ama...Devamı
Semra hoca hastalarına karşı ilgili ve sevecen yaklaşımıyla ilk görüşmeden...Devamı
Öğretmenimizden Oğlumuzun okuldaki davranışlarından dolayı şikayet aldık, öfke kontrolü yoktu,...Devamı