Ben istanbuldan hastasiyim yillardir başim çok şiddetli ağriyordu emarlar çekildi...Devamı
Herşey hastanın istediği gibi oluyorsa insan merkezli çalışma şekli benimsenmiş...Devamı
Normalde uykuya dalmakta zorlanıyordum düşünceler çok fazla kafamdaydı. Şeyma hanımla...Devamı
Gerçekten mesleğini hakkaniyetle yapan doktor, mesleğine aşık, babamın kulak problemi...Devamı
Kesintisiz bir şekilde tüm bilgilerini ben sormadan bile paylaşarak sağlıklı...Devamı
Özel hastanelerdeki doktorları bilemem ancak büyük fark olduğunu düşünmüyorum. Erinç...Devamı
Hastalarına karşı gösterdiği; gerek güler yüzlü yaklaşımı ve gerekse çalışkanlığı...Devamı