

Acıbadem Ataşehir Hastanesi
Adres
Acıbadem Ataşehir Hastanesi
Atatürk Mahallesi, Turgut Özal Bulvarı, A Blok, No:11, 34758
İstanbulUzmanlar
(3)


İlgi Alanları
10/89 ilgi alanı
Akut Ağrı
Ameliyatsız Ağrı Tedavisi
Bel Ağrısı
Kronik Ağrı
Radyofrekans Tedavisi
Spinal Kord Stimülasyonu (Ağrı Pili)
Baş Boyun Kanseri
Tükürük Bezi Tümörü
Burun ve Sinüs Tümörü
Tükürük Bezi Kanseri
Yorumlar
Görüşlerinizi Önemsiyoruz
Hastaneler ile ilgili görüşlerinizi belirtmeden önce moderasyon sürecimiz hakkında daha fazlasını öğrenin.
5.0
★★★★★
Toplam 13 geribildirimZamanlama5.0
İlgi5.0
Ortam5.0
MB
M*** B***13.09.2025
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Ataşehir Hastanesi
Ameliyatımı başarıyla gerçekleştiren Dr. Çetin Vural’a ve yanında yer alan tüm ekibe en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Ameliyat öncesinde yüz felci riskinden dolayı büyük bir korkum vardı, hatta uzun süre tereddüt ettim. Ancak hocamın profesyonelliği, tecrübesi ve bana verdiği güven sayesinde bu sürece çok daha rahat hazırlandım. Ameliyatım en iyi şekilde geçti, hiçbir sorun yaşamadım ve sonuçtan çok memnunum. Bu süreçte emeğini, ilgisini ve desteğini esirgemeyen doktoruma ve tüm sağlık ekibine minnettarım
HŞ
H*** Ş***25.07.2025
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Ataşehir Hastanesi
Baş boyun cerrahisin de çok çok iyi bir doktor. Erzurumdan gidip hocamıza yaptırdığımız ameliyatım çok başarılı geçti. Çok ilgilendi hocamız sağolsun. Açıklamaları, bilgisi ve ayırdığı zaman çok yeterliydi. İşinin ehli ve mesleğini severek yaptığını çok belli ediyor. Kendisine çok teşekkür ediyorum
EA
E*** A***11.11.2023
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Ataşehir Hastanesi
Acıbadem Ataşehir hastanesinde "Konka küçültme+devüasyon+hücre tedavisi" operayonu oldum..dr .um Çetin beydi , çok ilgili bir doktor..güveni hissettiğim için erteleğim bu operasyonu yaptırdım sonunda..Hasraneden ve operasyondan çok memnun kaldım, kesinlikle tavsiye ediyorum çok teşekkür ederim...
MK
*** ***17.07.2023
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Dr. Şinasi Can (Kadıköy) Hastanesi
Sen adamın dibi bir doktorsun sen benı evlatlarıma kavuştrdun once Allahıma sonra sana güvendım cok sukurkı hersey ıyı geçti okadar ilgilisinki ıyıkı senı bulmusum ıyıkı sıze gelmısım sıze gelmeden önce gunlerce düşünmekten helak olmustum ama ne zamankı sızınle ıletısıme gectım korkmadım daha cunku bılıodum sız benı ıyı edecegınızi sızden daha ıyısı olmadıhı bıkeredaga kanıtlandı sıze basarılar demıorım zaten hocam zirvedesınz daha sıze gelmeden sonuclarma baktınz bana umut oldunz baskası olsa okadar mesafeden ılgılenmezdı bıle sız benı gerı cevırmedınz ıyıkı sızı secmısım amelıyatımdan sonrası ıcnde asla kımse sızden ızınsız elını bana suremedı bır ılac dahı sıze danısılmadan verılmedı sız hastalarınızı aılenız gbı gorup o sekılde yardımcı oluorsunz bu cok acık ve net ben okadar ozel hastanelere gıttım ama sız ve ekıbınız gbı asla muamele gormedım sıze ne kadar teskkr etsem azdır sız bu ülkeye lazımsınz hocam saglıklı gunler dılerım birdaha görüşmemek dılegıyle Yolunuz hep acık olsun
ZA
Z*** A***30.01.2023
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Dr. Şinasi Can (Kadıköy) Hastanesi
Avustralyadan Türkiyeye acıbadem şinasi can hastanesine geldik. Annemin tiroitte nodül saptanmıştı ameliyat kaçınılmazdı Çetin Vural hoca randevu almıştık muayene sonrası ameliyat önerdi hemen ertesi günü ameliyatı oldu. Ameliyatı çok başarılı geçti çok güzel bilgilendirildik kafamızda hiçbir soru işareti kalmadı pansumanı kendi yaptı hastalarına güler yüzlü Hastaya ilgi ve alakalı, etik ve insani davranışı ile bugüne kadar karşılaştığımız en iyi hocalardan biri Çetin Vural hocaya çok teşekkür ederiz
NK
N*** K***12.08.2022
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Dr. Şinasi Can (Kadıköy) Hastanesi
Parotis bezi tümörüm vardı. Ameliyat olmaktan çok korkuyordum. Kızım Çetin Vural doktorumuzu buldu. Ameliyatım çok iyi geçti, sinirlerime hiç bir zarar gelmeden Çetin hoca ameliyatı tamamladı. Pansumanı bile kendi yapıyor çok iyi bir doktor. İşleri rast gelsin, onunla tanıştığımız için Allah’a şükürler olsun. Çok memnun kaldık teşekkür ederiz.
DD
D*** D***08.08.2022
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Dr. Şinasi Can (Kadıköy) Hastanesi
Çetin hocam o kadar ilgili ve bilgili bir insan ki Allah ondan razı olsun. Keşke bütün doktorlar sizi gibi olsa. Sizi her zaman saygı ve minnetle anacağım iyi ki varsınız hocam.
DD
D*** D***08.08.2022
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Acıbadem Dr. Şinasi Can (Kadıköy) Hastanesi
Prof. Dr. Çetin Vural hocama buradan da defalarca kez teşekkür ediyorum. 3-4 ay önce kulağımın alt kısmında şişlik fark ettim. Yaklaşık 4 doktor gezdim ve sol parotis bezimde tümör olduğunu öğrendim. Gittiğim bütün doktorlar şah damarına baskın olduğunu, çok riskli olduğunu, protez damak takılacağını vs. söyledi. Düşünün yakalandığınız hastalıktan çok o psikolojik travmayı.. gerçekten çok korkuyordum endişeliydim. Araştırmalarım sonucu Çetin hocamı buldum ve son kez ona gitmeye karar kıldım. Gittiğimde benimle o kadar güzel ilgilendi ki MR sonuçlarımı en ince detayına kadar inceledi. Evet sıkıntılı bir bölgede olduğunu söyledi ama bazı söylenilen şeylerin doğruluk taşımadığını öğrendim. O kadar ilgili ve bilgili ki gerçekten çok memnun kaldım. Ameliyatım çok güzel geçti. Pansumalarımı kendisi yaptı yaparken de canımın acımaması için uğraştı. Böyle bir sağlık sorunu yaşayan bence hiç kimseyle vakit kaybetmesin Çetin hocama gelsin. Hocam sizede Allah uzun ömürler versin keşke bütün doktorlarımız sizin gibi olsalar… Sizi her zaman saygı ve minnetle anacağım iyi ki varsınız…
YÇ
Y*** Ç***29.11.2018
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Çetin Vural Bey’i oğlum Muhammed Çakır’ın sol kulak memesi arkasında beliren bir şişlik vesilesi ile tanıdım ve çok memnun kaldık. Bu özverili doktor için bir kaç şey söylemeyi vazife telakki ederek bu satırları yazıyorum. Bizim hikayemiz şöyle gelişti: oğlum Muhammed’in uzunca bir zamandır kulak ve burun şikayetleri vardı. Bu şikayetleri halen de var. (burun akıntısı, sürekli öksürmek gibi) Yaklaşık bir ay önce, bu sorunlarla ilgili sandığımız bir gelişme olarak sol kulak memesi arkasında bir şişilik farkettik. KBB doktoruna gittik, o da iltihabi bir şeyden şüphelenerek antibiyotik verdi. Kullandık ama fayda etmedi. Ardından Erdem Hastanesi doktorlarından KBB doktoru (adı Murat olmalı) gittik. Durumu anlattık o emar istedi ve emar da çıkan sonuçlara göre tükürük bezlerine baskı yapan bir tümörden bahsettiler. Ve Erdem Hastanesi doktorumuz bu ehil bir cerrah tarafından alınmalı, hassas bir ameliyat dedi. İlk ameliyat olmalı fikrini veren kişi oydu. Sonra eş-dost doktor tanışlarımız bize üç isim önerdiler. Üçü de prof olan bu kişlerle görüştük ve üçü de birbirlerinden bağımsız ameliyatı önerdiler. En nihayetinde Çetin Bey’de karar kıldık. Çünkü çok daha ikna edici ve pozitif bir tutumu vardı. Doğrusu güven duyduk kendisine. Ve netice ameliyatı 26 Kasım 2018 Pazartesi gerçekleştirdik. Sonuç her yönüyle çok iyi oldu. Ameliyat riskleri diye bahsedilen hiç bir şey olmadı. Doktorumuzun tahmin ettiği gibi, patoloji sonuçları da çok şükür iyi çıktı. Öncelikle şifayı veren Rabbimiz Allah’a çok şükrediyor hamd ediyoruz. Sonra bize bu süreç de destek olan fikir veren, yol gösteren dostlara ve hekimlere teşekkür ediyoruz. Son olarak elbette ameliyatı sorunsuz gerçekleştiren doktorumuz Prof. Dr. Çetin Vural Bey’e çok çok teşekkür ediyoruz. Gerçekten kendisi hem insan olarak hem de doktor olarak çok iyi. Allah kimseye hastalık ve sıkıntı vermesin. Herkese sağlıklı ve hayırlı bir ömür diliyorum. (Yılmaz Çakır)
MH
M*** H***08.07.2017
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Tükürük bezimdeki tümörü yaklaşık on yıl önce fark ettim, bir kaç doktora gittim ancak ameliyat sonucunda yüz felci olmaktan korktuğum için 2017 yılına kadar bıçak altına yatmaktan kaçtım. Kendisi, yaptığımız ilk görüşmede, yapacağı operasyon ile ilgili verdiği bilgilerle bizi rahatlattı. Ağzımın çarpılmasından çok korkmamıza rağmen başarılı bir ameliyatla parotis bezi tümörünü çıkardı. Bana hiç bir acı, rahatsızlık ve üzüntü yaşatmadan gerçekleştirdiği ameliyattan dolayı kendisine şükranlarımı sunuyorum. Kendi elleriyle yaptığı pansumanlardan tutun da rahat yatabilmem için yatağımı bizzat kendisinin ayarlamasına kadar gösterdiği yakın ilgiden dolayı çok çok teşekkür ederim. Allah siz ve sizin gibi değerli hocaları başımızdan eksik etmesin. Necmiye Akan
AÖ
A*** Ö***12.04.2016
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Ben ABDULKERİM ÖGRÜ: Yaklaşık 1 yıldan beridir boynumda olan bir şişlikten şikayetçi idim. Yapılan tetkikler sonucunda glomos kitlesi olduğu anlaşıldı, yaptığım tüm araştırmalar sonucunda Maltepe Üniversitesinde Prof. Dr. Çetin Vural'ın bu konuda uzman olduğunu öğrendim. yapılan kontrollerde ameliyat olmam kendisi tarafından bana söylendi. ancak ben çok riskli olduğunu düşündüğümü söylediğimde beni kendisi çok rahatlattı. hiçbir şey olmayacağına beni inandırdı ve 29.03.2016 tarihinde Maltepe Üniversitesinde Glomos Tümöründen ameliyat oldum. Doktorum Prof. Dr. Çetin Vural ameliyatımı yaptım. Çok şükür ameliyat sonrası ertesi gün ayağa kalktım. Gerekli olan gıdamı da aldım. Ameliyat sonrası da hiçbir sorun yaşamadım. Ameliyatımı yapan ve sürekli ilgisini esirgemeyen Prof. Dr. ÇETİN VURAL'a ve ekibine ve ayrıca hastane yönetimi olmak üzere başta Hastane Müdürü OSMAN ÇİTTİ'ye şahsım ve ailem adına çok teşekkür ederiz. Yaptığımız tüm araştırmalar sonucunda Prof. Dr. Çetin Vural'ın konusunda çok uzman bir hekim olduğu kaanatindeyim. Bu hastalık ile ilgili tüm hastaların her yönüyle kefil olabileceğim ve sözünün arkasında olabilecek tek kişi olduğunu düşünüyorum. İyiki Prof. Dr. Çetin Vural'ı tanımışım ve iyiki Maltepe Üniversitesi hastanesinde tedavi olmuşum.
AG
A*** G***17.10.2015
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Öncelikle Prof. Dr. Çetin Vural çok çok iyi bir doktor. Kendisini 1 yıl önce bulmuş olsaydım belki bu kadar uzun bir süreçten geçmeyecek, geçmek zorunda kalsam bile bu kadar yorulup yıpranmayacaktım. Çetin hocanın ismi altında tüm süreci anlatmak istememin nedeni, ameliyat olacağım doktor için ciddi araştırmalar yapmış olduğumu ve bunların sonucunda da Çetin hocada karar kıldığımı belirtmek istememdir. Biraz uzun olacak ama başlıyorum: 2014 Eylül ayında parotis bezimde, sağ kulağımın tam ön tarafında arada zonklar gibi ağrı yapan küçük bir şişlik keşfettim. Geçici bir şeydir belki diye bir kaç ay elle yoklayarak izledim. Sonra kitlenin kaybolmadığını ve sağ tarafa yattığımda ağrı yaptığını fark edince Ocak 2015'te evime en yakın araştırma hastanesine gittim MR çekildi. Bu boyuttaki bir kitleye herhangi birşey yapılmasına gerek yok denilerek 500 mg antibiyotik verdiler. Ağrı ve şişlikte bir değişim gözlenmeyince Şubat'ta başka bir araştırma hastanesine daha gittim. Orada 500 mg antibiyotik sizin yaşınız için uygun değil (29 yaşındayım), çocuklara veriyoruz genelde dediler ve 1000 mg'lık antibiyotik verdiler. Bunun sonucunda da hiçbir değişim gözlenmedi. Bundan sonra bir hastanede gittiğim bir doktor bunun için herhangi bir ilaç tedavisinin bir işe yaramayacağını kitleyi takipte kalmamı söyledi. Stres yaptığımda, uykusuz kaldığımda veya bir üzüntü yaşadığımda ağrının belirgin bir şekilde nüksettiğini gözlemliyordum tüm süreçte. Nisan ayına doğru sağ tarafıma doğru yattığımda ağrıdığı için o tarafa doğru yatamamaya başladım. Ve Nisan 2015'te başka bir şehirde bir araştırma hastanesine daha gittim orada KBB hematolojiye,daha sonra hematoloji KBB'ye sevk etti. Bu 3. araştırma hastanesi sürecimde USG'ler, kan tahlilleri, idrar tahlilleri, akciğer grafisi vs. istendi ancak o şehirdeki iş sürecim bitince İstanbul'a geri dönmek zorunda kaldığım için tedavi sürecimi o hastanede devam ettiremedim. Sonra Haziran 2015'te, evime yakın olan ilk gittiğim araştırma hastanesine tekrar gittim. Yeniden USG çekildi ve kitlenin büyüdüğü, yanında da küçük bir tane daha çıktığı söylendi. İğne biyopsisi istendi. İğne biyopsisi yapıldı ve belirgin bir sonuç vermeyince MR çekildi tekrar. MR sonucunda da ameliyat olmam gerektiği ancak ameliyatın riskli olduğu ve yüz felci olabileceğimi söylediler. Ardından İstanbul'daki bir çok araştırma hastanesini ziyaret ettim. Tüm doktorlar aynı riskten bahsetti. Ameliyat olacağım doktora karar vermek bu yüzden benim için epey zor oldu. Bir çok araştırma yaptım. Sonra Prof. Dr. Çetin Vural hocayı bulduk. Üzerine internetteki yorumları da görünce bir muayene olmak istedim ve ameliyat kararını Çetin hocada karar kıldım. Ameliyatım başarılı geçti yüz felçi olmadım. İyi ki bulduk Çetin hocayı. Hayatımda hastalarıyla bu kadar ilgili bir doktor görmediğimi de belirtmek isterim. Güler yüzlü, hastalarına değer veren, fazlasıyla ilgili, bilgili, süreçte kendimi rahat hissettiğim, donanımlı ve çok değerli bir doktor. Kendi internet sitesini de ayrıca çok seviyorum. Oradan da anlayabileceğim dilde bir çok bilgi edindim. Maltepe Üniversitesi Tıp Fakültesi evime epey uzakta olmasına rağmen Çetin hocada karar kıldığım için çok memnunum. Çetin hoca ve ekibine çok teşekkür ederim.
AG
A*** G***17.10.2015
Zamanlama
★★★★★
5.0İlgi
★★★★★
5.0Ortam
★★★★★
5.0Öncelikle Prof. Dr. Çetin Vural çok çok iyi bir doktor. Kendisini 1 yıl önce bulmuş olsaydım belki bu kadar uzun bir süreçten geçmeyecek, geçmek zorunda kalsam bile bu kadar yorulup yıpranmayacaktım. Çetin hocanın ismi altında tüm süreci anlatmak istememin nedeni, ameliyat olacağım doktor için ciddi araştırmalar yapmış olduğumu ve bunların sonucunda da Çetin hocada karar kıldığımı belirtmek istememdir. Biraz uzun olacak ama başlıyorum: 2014 Eylül ayında parotis bezimde, sağ kulağımın tam ön tarafında arada zonklar gibi ağrı yapan küçük bir şişlik keşfettim. Geçici bir şeydir belki diye bir kaç ay elle yoklayarak izledim. Sonra kitlenin kaybolmadığını ve sağ tarafa yattığımda ağrı yaptığını fark edince Ocak 2015'te evime en yakın araştırma hastanesine gittim MR çekildi. Bu boyuttaki bir kitleye herhangi birşey yapılmasına gerek yok denilerek 500 mg antibiyotik verdiler. Ağrı ve şişlikte bir değişim gözlenmeyince Şubat'ta başka bir araştırma hastanesine daha gittim. Orada 500 mg antibiyotik sizin yaşınız için uygun değil (29 yaşındayım), çocuklara veriyoruz genelde dediler ve 1000 mg'lık antibiyotik verdiler. Bunun sonucunda da hiçbir değişim gözlenmedi. Bundan sonra bir hastanede gittiğim bir doktor bunun için herhangi bir ilaç tedavisinin bir işe yaramayacağını kitleyi takipte kalmamı söyledi. Stres yaptığımda, uykusuz kaldığımda veya bir üzüntü yaşadığımda ağrının belirgin bir şekilde nüksettiğini gözlemliyordum tüm süreçte. Nisan ayına doğru sağ tarafıma doğru yattığımda ağrıdığı için o tarafa doğru yatamamaya başladım. Ve Nisan 2015'te başka bir şehirde bir araştırma hastanesine daha gittim orada KBB hematolojiye,daha sonra hematoloji KBB'ye sevk etti. Bu 3. araştırma hastanesi sürecimde USG'ler, kan tahlilleri, idrar tahlilleri, akciğer grafisi vs. istendi ancak o şehirdeki iş sürecim bitince İstanbul'a geri dönmek zorunda kaldığım için tedavi sürecimi o hastanede devam ettiremedim. Sonra Haziran 2015'te, evime yakın olan ilk gittiğim araştırma hastanesine tekrar gittim. Yeniden USG çekildi ve kitlenin büyüdüğü, yanında da küçük bir tane daha çıktığı söylendi. İğne biyopsisi istendi. İğne biyopsisi yapıldı ve belirgin bir sonuç vermeyince MR çekildi tekrar. MR sonucunda da ameliyat olmam gerektiği ancak ameliyatın riskli olduğu ve yüz felci olabileceğimi söylediler. Ardından İstanbul'daki bir çok araştırma hastanesini ziyaret ettim. Tüm doktorlar aynı riskten bahsetti. Ameliyat olacağım doktora karar vermek bu yüzden benim için epey zor oldu. Bir çok araştırma yaptım. Sonra Prof. Dr. Çetin Vural hocayı bulduk. Üzerine internetteki yorumları da görünce bir muayene olmak istedim ve ameliyat kararını Çetin hocada karar kıldım. Ameliyatım başarılı geçti yüz felçi olmadım. İyi ki bulduk Çetin hocayı. Hayatımda hastalarıyla bu kadar ilgili bir doktor görmediğimi de belirtmek isterim. Güler yüzlü, hastalarına değer veren, fazlasıyla ilgili, bilgili, süreçte kendimi rahat hissettiğim, donanımlı ve çok değerli bir doktor. Kendi internet sitesini de ayrıca çok seviyorum. Oradan da anlayabileceğim dilde bir çok bilgi edindim. Maltepe Üniversitesi Tıp Fakültesi evime epey uzakta olmasına rağmen Çetin hocada karar kıldığım için çok memnunum. Çetin hoca ve ekibine çok teşekkür ederim.
Hastane Randevusu Oluştur
Doktorsitesi.com üzerinden hastane randevusu oluşturmak ücretsiz.
Takvim bilgileri yükleniyor...