TM
Soru Sahibi
25 Temmuz 2014 13:53

doktorum depresyon tanısı koydu

merhaba hocam dün psikiyatrist doktorum paxil 20 mg ilaç yazdı ikiye bölüp sabah akşam kullanmamı istedi oruç tuttugum için saatleri nasıl yapmam lazım yada ramazandan sonra mı başlamam lazım ayrıca bu ilaç hakkında bilgi almak istiyorum yan etkisi varmıdır

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Ramazanın bitmesine 3 gün kaldı 3 gün sonra ilaçlara başlayabilirsiniz. İlaçlara başladıktan sonra düzenli bir şekilde kullanmanız önemli. İlacın prospektüsüne bakarsanız orada ilaç hakkında geniş bilgiye ulaşabilirsiniz. Etkisi ve yan etkileri neler görebilirsiniz. İlaçlar baştan yan etki yapabilir. En az 20 gün düzenli kullanın zamanla yan etki azalacaktır eğer yan etkisi azalmıyor ve rahatsızlık veriyorsa doktorunuza başvurabilirsiniz.

25 Temmuz 2014 14:14
Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş
Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş Psikoloji

Yazar toplam 54 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Anksiyete bozukluğu Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş
İkna olmama Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş
Kisilik bozuklugu Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş
Ayrılmak istiyorum Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş
Eşcinsel miyim Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş
Psikoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Psk. Rasim Uzun Psikoloji
Psk. Şilan Dora Psikoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube