5(1Değerlendirme)
Yıllardır bel fıtığı agrısı cekiyordum. Ameliyat olmakda istemiyordum ama artık...Devamı
Yıllardır bel fıtığı agrısı cekiyordum. Ameliyat olmakda istemiyordum ama artık...Devamı
Ayça hanım danışanlarını çok iyi anlıyor ve bakış açısını genişletiyor.ben...Devamı
Sevgili uzman doktorum kanal tedavisi ile disimi kurtardi.ilgisinden,temizliginden asiri memnun...Devamı
Guleryuzlu detayıyla herşeyi anlatıp güzel ilgilendi çok memnun kaldık teşekkür...Devamı
Çok ilgili ve güler yüzlü bir doktor. Her konuda bilgilendirme...Devamı
Kız kardeşim ve benim Güvenle dişçi koltuğuna oturduğumuz doktorumuz İlgisi, titizliği...Devamı
Çok bilgili ve ilgili,açıklayıcı. Akne tedavisi için başvurdum.çok memnun kaldım.Devamı