Depremden sonra İstanbul'dan Hatay'a atandım. aylık hamileydim. Altınözü'nde çadır bir...Devamı
Hocam bugün geldim, çocuğunuz hastaymış yoktunuz, geçmiş olsun demek için...Devamı
İlk seansıma göre gayet iyi doktor tavslye edebilirmiyim bilmiyorum ama...Devamı
İlişkim yeni bitti; terapimiz süresince kendimi toparladım; hocamızla tanışmak iyi...Devamı