Herşey gayet güzeldi ilgisi yaptığı işlemleri detaylıca açıklamadı çok güzeldiDevamı
Dr.İbrahim Sami bey,iki yıl benim baypas ameliyatımdan sonra kontrollerimi yaptı.Çok...Devamı
nöroloji bölümünde bence üstüne tanımam hem muayenesi olsun tetkikler sonrasındaki...Devamı
Kendi doktorumun önerisi uzerine gittigim bir bölumde kalp damar cerrahisi...Devamı