4.9(24Değerlendirme)
İlişkim yeni bitti; terapimiz süresince kendimi toparladım; hocamızla tanışmak iyi...Devamı
İlişkim yeni bitti; terapimiz süresince kendimi toparladım; hocamızla tanışmak iyi...Devamı
Öğretmenimizden Oğlumuzun okuldaki davranışlarından dolayı şikayet aldık, öfke kontrolü yoktu,...Devamı