

Dt. Mehmet Ali Cesur
Gülüş Tasarımı, Estetik Diş Hekimliği, Diş Beyazlatmadevamı


Gülüş Tasarımı, Estetik Diş Hekimliği, Diş Beyazlatmadevamı

Güven veren, işini titizlikle yapan uzman bir hekim.devamı
Dr. Ziya Kaya, Orhangazi Cd. No:104/B,
Gemlik/BursaDiş hekimi Mehmet Ali Cesur Osmaniye’de doğmuştur. İskenderun Demirçelik Anadolu Lisesi’nden birincilikle mezun olduktan sonra lisans eğitimini Gaziosmanpaşa Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde tamamlamıştır. Özel Egem Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğinde hizmet vermektedir.
Muayene ücretlerini öğrenmek için ara
Uzmanlar ile ilgili görüşlerinizi belirtmeden öncemoderasyon sürecimizhakkında daha fazlasını öğrenin.
Güven veren, işini titizlikle yapan uzman bir hekim.
Ailemizin doktoru oldu. Kendisine çok teşekkür ederiz
Güzel işçilik, İşinin Ehli Doktor ben memnun kaldım Teşekkürler
Muhteşem operasyon grubu ile gemliğin en iyi diş hekimi
Diş tedavimi olabildiğince erteledim korktuğum için bu kadar hafif olacağını bilsem daha erken gelirdim. Mızmız olmama rağmen Dr Mehmet Ali bey çok güzel ilgilendi teşekkürler.
İlgi ve alaka müşteri gibi değil arkadaş gibi ve açıklaması güzel
Çok Memnun kaldın personel davranışı çok iyi yani beğendim memnun kaldım
Mehmet Ali Cesur ile sağlıklı dişler Egem le mutlu gülüşler Muhteşem harika fevkaladenin fevkinde
Yaklaşık 2. 5 aylık tedavi sürecim boyunca gösterdiği ilgi ve sabırları için Mehmet Ali Bey ve ekibine teşekkür ederim. Gönül rahatligiyla tercih edebilirsiniz. Güleryüzlü personel ve Mehmet Ali Bey mükemmel bir diş hekimi. Çok memnun kaldım.
Mehmet Ali Bey hem işinde uzman, hem güler yüzlü. . hastasına yaklaşımı, kendine güveni ile mükemmel bir diş hekimi. .
En önemli olan ilgi ve alakası harika Hijyen elinin hafifliği ve pratikliği harika Tabiki güleryüzü de çok önemli herşey için çok teşekkür ederim
çok memnun kaldım. . . herkesin tercih etmesi gerekiyor diş konusunda çok memnun kaldım
Çok memnun kaldım bütün personel Çok ilgili ve güler yüzlü
İlgili ve çok iyi bir doktor. Tedavim de çok yardımcı oldu
İlgi ve alakası deneyimiyle çok memnunum ilk gidişim yeni başladık tedaviye işallah her iki taraf için çok iyi olacak
Hastasına karşı çok anlayışlı ve nazik elide bi o kadar hafif ve güzel yapıyor işini hakkıyla yapıyor
Harika bir doktor, çok bilgili. Ayrıca bilgi aktarımını, ilgisini, alakasını çok beğendim. Tam kararında. Ne çok samimi ne çok mesafeli. Ayrıca genç dinamik enerjik. Tavsiye ederim. Ben ona gitmeyi devam edicem gibi görünüyor. : )
Haziran 2021 - Günümüz (5 yıl)
5 yıllık mesleki deneyim
Gazi̇osmanpaşa Üni̇versi̇tesi̇
Özel Egem Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği
Bu uzmana ait henüz makale içeriği bulunmamaktadır.