Doktorsitesi.com

Hakkında

Özel Hayat Hastanesi Ortopedi ve Travmatoloji bölümünde toplam 3 uzman/doktor bulunmaktadır. Hastalar tarafından 10 kez oylanan Özel Hayat Hastanesi Ortopedi ve Travmatoloji bölümü uzmanları/doktorları, 5 üzerinden ortalama 4.9 yıldız almıştır.

Yorumlar

Görüşlerinizi Önemsiyoruz

Hastaneler ile ilgili görüşlerinizi belirtmeden önce moderasyon sürecimiz hakkında daha fazlasını öğrenin.

4.9
Toplam 10 geribildirim
Zamanlama4.9
İlgi4.9
Ortam4.9
GT
G*** T***09.09.2022
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Özel Hayat Hastanesi
Tevfik hocam ile birkaç kişinin önerisi sayesinde tanıştım. Çocukluktan itibaren süregelen bir kalça çıkığı ve kireçlenme nedeniyle bacak boyum 2 cm azalmış ve topallamaya başlamıştım. Geceleri ağrılar yüzünden uykumdan uyanırdım. Bel fıtığı da cabası. 50 yaşında bir kadın olarak ameliyattan çok çekiniyordum ancak hocamın güler yüzü, detaylı açıklamaları, tecrübesi ve ilgisi sayesinde ameliyata girmeye karar verdim ve sonuçlarından son derece memnun kaldığım bir kalça protez ameliyatına girdik. 1-2 ay içerisinde eski hayatıma eskisinden de iyi bir şekilde geri döndüm çok şükür. Topallama tamamen gitti, ağrılar tamamen gitti, büyük bir memnuniyet ile hayatıma devam ediyorum. Her türlü ortopedik rahatsızlığı olanlara ve protez ameliyatı yaptırmak isteyip hekim arayanlara Tevfik hocamı kesinlikle öneririm. Allah razı olsun hocam ellerine sağlık.
Z*** Ç***11.12.2021
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Çok ilgili, alakalı ve açıklayıcı muayene sonrasında doktorumuz aşırı güven verdi. 3 ay boyunca çektiğim ağrıları başarılı bir menüsküs ameliyatı ile sonlandırdı. Ameliyat sonucu hastaneden yürüyerek çıktım, allah hepsinden razı olsun. Ayrıca ekibi de çok başarılı ve ilgililer, sayelerinde ameliyat boyunca hiç zorluk çekmedim. Ailelerinden biri gibi yaklaşıyorlar.
HC
H*** C***14.08.2018
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Ilgi ve alakadan çok memnunuz doktorumuz değerlerimiz çok iyi hastanın Bakımı çok iyi Biz çok memnunuz hepsine teşekkür ederiz
F*** Ç***16.08.2018
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Diyabetik ayak sendromu ile karşı karşıya kaldığımızda birçok doktor ile tanışmak durumunda kaldık gittiğimiz hastanede boya kurtarılamaz bilek hizasında kesmemiz gerektiğinde ise biz bu durum karşısında şaşkınlık ayağı kaybetmek istemiyor ve her yöntemi denemeyi hedefliyorduk daha önce sevgili doktorumuz Tevfik öncan da tedavi olmuş bir hasta yakını ile tanışma şansı bulmamız ve bize Tevfik beyi önermesi bizim için yeni bir başlangıç olmuştu gerek gerek motivasyonu bilgi ve tecrübesi ile her iki Ayağında uzun süren tedaviler sonucu kurtardı yaklaşık olarak 6 yıl önce başlayan tedaviniz 7 ayda sonuç vermiştim 6 yıldır düzenli olarak doktorumuz Tevfik önce olan yılda birkaç kez gelip gerekli kontrollerin izi yaptırıyoruz çevremizdeki herkese doktorumuzu hiç tereddüt etmeden tavsiye ediyor Sevgili doktorumuz Tevfik öncan Siz bizim ailemizden biri olduğunuz her şey için minnettarız
ME
M*** E***27.05.2019
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Tevfik Hoca daha önce de kızımın ameliyatını gerçekleştirdi ve güvendiğimiz için ameliyatında başarılı geçtiği için kendi ameliyatını da Hocama yaptırdım ve önce Allah'a sonra da Hocama güvendiğim için ameliyata gidip gülerek girdim ve çok şükür sol ayak bileğimdeki parçalı kırıktan 105 gün de ayağa kalkıp işbaşı yaptım kendisinden Allah razı olsun Benim ailem ve arkadaşlarım da bana bakarak hocamı tercih ediyor çok memnunuz başarılarının devamını diliyorum
AH
A*** H***27.05.2019
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
2013'te Tevfik Bey'in yapmış olduğu ameliyattan çok memnun kaldım Bundan böyle tüm aile ve dostlara Tevfik Bey'İ tavsiye ediyorum ülkemizin böyle hekimlere çok ihtiyacı var yolu açık olsun Saygılar
A*** Ö***20.11.2018
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Ben ilk olarak kalça çıkıklığı için gelmiştim hastaneye sonra doktorumun isteği ile röntgen çekildim kalça çıkıklığının ilerlediğini gördü Doktorum ve ameliyat olmam gerektiğini söyledi Biraz korkmuştum Çünkü küçüktüm ameliyat olmak için hazırlandım ve ameliyat oldum sonra alçı yapmışlardı 6 ay sonra alçı çıkartmışlar Tabii benim Kahraman doktorum bana değneklerle yürümeyi öğretti sonra tek değnek oldu Sonra değneksiz söyleyecektim O gün o saat o kadar mutlu oldum ki yürüyecektir artık sonra platinler ağrı yaptığı için yeniden ameliyat olacaktım korkmadım değil ama sonuçta daha iyi olacaktım Evet şimdi ben yürüyebiliyorum hep Kahraman Doktorum yüzünden onu çok seviyorum ve Ona teşekkür ediyorum.
S*** Ç***21.11.2018
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Tevfik Bey ile 2010 tarihinde tavsiye üzerine tanıştım kalça protezim vardı bacağımda kırık ve 8 santim kısalık vardı Şu an gayet iyi durumdayım kısalık giderildi protezim yenilendi gayet iyi durumdayım çalışıyorum ve sayesinde aileme bakıyorum Çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun Tevfik Bey nereye ben de oraya muayeneye.
ÜB
Ü*** B***25.11.2018
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Kendisi güler yüzlü işinin ehli bir doktor. çok iyi ilgileniyor.tedaviye yeni başladık inşallah iyi olacak
AA
A*** A***05.01.2017
Zamanlama
5.0
İlgi
5.0
Ortam
5.0
Çok iyi tedavisiyle insanliğiyla iyi bir dr

Takvim bilgileri yükleniyor...