ÇE
Soru Sahibi
22 Kasım 2021 11:53

Yabancılaşma

Hocam merhaba bende yaklaşık 3 yıl önce panik ve kaygı bozukluğuna bağlı derealizasyon ve depersonalizasyon durumunu yaşamıştım o dönem paxera ilaç başlamıştım yaklaşık 1 yıl kullandıktan sonra kademeli olarak ilacı bıraktım ve iyileşmiştim yalnız son 1 Aydır yine aynı şeyleri yaşamaya başladım ama dediğim gibi 2 yıldır bu hisleri unutmuştum.Hocam size sorum şu yeniden doktora başvurdum tekrardan aynı ilaca başlamamı söyledi sizce bu ilaç yeniden bana etki edecek mi yabancılaşma beni korkutuyor bu yabancılaşma esnasında atak geçiyorum bu ataklar aklımı kaybetmeme veya kalp krizine neden olur mu ? Cevabınız için şimdiden teşekkürler .

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Geçmiş olsun, şimdiye kadar olmamış, bundan sonra da olmayacak. Merak etmeyin

29 Kasım 2021 18:20
ÇE
Soru Sahibi

Sorumu cevapladığınız için çok teşekkür ederim.

29 Kasım 2021 22:24

Geçmiş olsun

22 Aralık 2021 10:48
Prof. Dr. Mesut Çetin
Prof. Dr. Mesut Çetin Psikiyatri

Yazar toplam 111 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
nasıl düzelebilirim Prof. Dr. Mesut Çetin
Acil yardım Prof. Dr. Mesut Çetin
Yabancılaşma Prof. Dr. Mesut Çetin
Panik bozukluk Prof. Dr. Mesut Çetin
nedir bu yaşadıklarım? Prof. Dr. Mesut Çetin
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube