ÇE
Soru Sahibi
17 Kasım 2021 22:39

Panik bozukluk

Hocam merhabalar bundan 2 yıl önce kaygı ve panik bozukluğa bağlı derealizasyon yaşamıştım o dönem paxera 20 mg. İle başlayıp paxera 40 mg. Kadar çıkıp sonrasında kademeli olarak ilacı bıraktım son bir yıldır ilaç kullanmıyorum şikayetlerimde azalmıştı lakin 2 aydır eskisi kadar şiddetli olmasada tekrardan bu derealizasyon ve çarpıntı panik durumlarını yaşamaya başladım doktora başvurdum paxera 10 mg. İle tekrardan başlamamı önerdi size sorum şu hocam daha önce bu ilacı kullanıp bıraktığım için tekrardan başlamam bir faydasını görürmüyüm yani vücudum bu ilaca. Bağışıklık kazanmışmıdır ? Ve bu durum sizce neden tekrarladı ? Cevabınız için şimdiden çok teşekkürler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Faydası olur. Ama bir psikiyatriste gidin onun kontrolünde tedavinizi sürdürün lütfen

29 Kasım 2021 18:21
Prof. Dr. Mesut Çetin
Prof. Dr. Mesut Çetin Psikiyatri

Yazar toplam 111 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
nasıl düzelebilirim Prof. Dr. Mesut Çetin
Acil yardım Prof. Dr. Mesut Çetin
Yabancılaşma Prof. Dr. Mesut Çetin
Panik bozukluk Prof. Dr. Mesut Çetin
nedir bu yaşadıklarım? Prof. Dr. Mesut Çetin
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube