SS
Soru Sahibi
9 Haziran 2020 23:49

Lustrallll

Hocam merhabalar ben 1 aydır lustral kullanıyorum , uykuya dalmada güçlük , erken saatlerde uyanma , sık sık uyanma gibi uyku bozuklukları yaşıyorum . Şuan da psikolojik rahatsızlığım %75 azaldı ama şimdi de bu sorun ortaya çıktı . Bu durumların lustralla ilgisi var mıdır ?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhabalar, detaylı ruhsal değerlendirme yapmadan tıbbi kanaat getirmem sağlıklı olmayabilir. 1 aylık lustral tedavisi öncesinde de bu belirtiler var idiyse, ilaca rağmen kaygı devam ediyor olabilir. Tedavinin güçlendirilmesi gerekebilir. Eğer lustral tedavisi önce bu şikayetler yok iken, lustral sonrası başladı ise; o zaman belirtilerin nedenine yönelik yeniden ruhsal değerlendirilme yapılması yararınıza olacaktır ( altta yatan mükemmeliyetçi kişilik özellikleriyle ilgili olabilir, lustralin düzenli alınıp alınmaması ile ilgili...gibi). Tekrar geçmiş olsun. ,

12 Haziran 2020 23:24
Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük
Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük Psikiyatri

Yazar toplam 401 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Xeplion Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük
Xeplion Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük
Ativan isteğim hiç bitmiyor hocamm :(( Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük
Değersizlik Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük
Citoles hakkında Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube