YM
Soru Sahibi
11 Kasım 2007 20:50

hocam 37 yaşıda osteoporoz hastasıyım 4 sene tedavi gördüm fosamax 70 ca fo

hocam 37 yaşıda osteoporoz hastasıyım 4 sene tedavi gördüm fosamax 70 ca forte ve one alpha su an dansitometrem 2,45 yalnız wards 3,40 ilaç alamıyorum eski ağrılarım yok yalız tibia ve fibulanının kaslarla birleştiği noktalarda çok fazla ağrılarım var özelikle dinlenme ve sabah kalkdığımda iki kat çıkınca dayanılmaz birhalde röntgen teknisyeniyim osteoporozun nedeni gelişme dönemi beslenme bozukluğu olduğu söylendi ne yapmalıyım teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Cavit Meclisi
Doç. Dr. Cavit Meclisi
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Muslum Bey Büyük bir ihtimalle tibial stres sendromu var. Fizik tedavi ve egzersizle şikayetiniz geçer.

13 Kasım 2007 11:09
Doç. Dr. Cavit Meclisi
Doç. Dr. Cavit Meclisi Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Yazar toplam 1491 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Beyin kanamasına bağlı felç Doç. Dr. Cavit Meclisi
Boyun ağrısı Doç. Dr. Cavit Meclisi
Obtrutor sinir sıkışması Doç. Dr. Cavit Meclisi
Biceps tendon iltihabı Doç. Dr. Cavit Meclisi
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Serap Erkeç Alkan Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Dr. Zilan Sertkaya Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Selen Bengü Erdoğan Gür Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Dr. Cevdet Mirmahmutoğulları Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Emre Latifoğlu Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Facebook Twitter Instagram Youtube