gm
Soru Sahibi
22 Temmuz 2014 01:13

Egzama

Merhaba Doktor hanım, sağ bacağımda 1 ay öncesinde kızarıklık oluştu,ellerimdede küçük küçük su toplamaları, yanma kızarma kaşıntı vb hiçbir durumum yok ilk olarak doktor tavsiyesiyle 2 hafta advanten krem ve nemlendiri kullandım, ellerim geçti fakat bacağımda rengi soluyordu sonradan tekrardan kızarıyordu bunun üzerine kontrole gittiğimde doktor 1 hafta momecon pompat kullanmamı söyledi, bir haftam doldu fakat rengi soluyor sonradan tekrardan kızarıyor, sadece egzama alanının biraz daha küçüldüğünü söyleyebilirim. Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler... iyi çalışmalar

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

bacağınızdaki problem yılnacık hastalığı da olabilir. bu durumda antibiyotik kullanmanız gerekir. ama doktora sormadan antibiyotik kullanmayın. başka bi dermatoloji uzmanına gitmenizi öneririm.

22 Temmuz 2014 14:59
Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün Dermatoloji

Yazar toplam 1227 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Agda yanigi Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Yüzüm Kırmızı Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Roaccutane tedavisi sonrası dövme yaptırmak Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
ALIN bölgesi pütürlük Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Saçlarım dökülüyor Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube