GZ
Soru Sahibi
27 Eylül 2015 15:09

Roaccutane tedavisi sonrası dövme yaptırmak

Binnur hanım merhaba, 9 aylık bir Roaccutane tedavim oldu. Tedavi sürecimde 20 mg ile başladım, yalnızca 2 ay 40 mg kullandım, sonra 30 mg'a düştü ardından da 20 mg geri dönüp tedaviyi sonlandırdık. Bu ay tedavim bitti. Dövme yaptırmak istiyorum, bir sakınca olur mu yaptırmamda? Yoksa bir süre beklemeli miyim..

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

bence bir ay daha bekleyin

29 Eylül 2015 14:56
Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün Dermatoloji

Yazar toplam 1227 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Agda yanigi Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Yüzüm Kırmızı Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Roaccutane tedavisi sonrası dövme yaptırmak Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
ALIN bölgesi pütürlük Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Saçlarım dökülüyor Prof. Dr. Binnur Üstün Tüzün
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Emine Şan Dermatoloji
Uzm. Dr. Cüneyt Kara Dermatoloji
Op. Dr. Okan Aksoy Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube