GG
Soru Sahibi
14 Aralık 2009 21:13

Değerli uzman, oğlum 20 yaşında ve bugün farkettimki el tırnaklarının hepsi

Değerli uzman, oğlum 20 yaşında ve bugün farkettimki el tırnaklarının hepsi belirgin derecede mor. Epilepsi ve NF Type1 (lezyon yok) hastası, lamictal tablet 2x50mg. ve depacin chrono 2x500 mg. kullanıyor. Bugüne kadar herhangibir yan etki olmamıştı ama belirtmek istedim. Kilosu zayıf beslenmesi ise fena sayılmaz.Doğru bramnşa mı soruyorum bilemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla.

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Merhaba Göksel Bey Bu durum tırnak altındaki damarların daralmasından kaynaklanabilir ama kesin bir yorumda bulunmak için oğlunuzun bir cildiye uzmanı tarafından muayene edilmesini öneririm. Bu süre içersinde elini sıcak tutması morarmayı azaltabilir. Geçmiş olsun

15 Aralık 2009 23:05
GG
Soru Sahibi

Sayın Sertaç bey. İlginiz için çok teşekkürler. Biraz daha takip edip değişiklik olmazsa tavsiye ettiğiniz gibi bir uzmana götüreceğim. Bu arada size bir şey daha sormak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Saçlarımda özellikle üst kısımlsrda dökülme arttı, kullandığım şampuanların içerisine 1 veya 2 şer tane E vitamini iğnesi kırıp eklesem faydası olurmu? Bu kanıya reklamlarda E vitaminli demelerinden vardım. Cevaplarsanız sevinirim. Saygılarımla.

19 Aralık 2009 00:30

Merhaba Göksel Bey Özellikle üstlerdeki dökülme androjenik alopesi adını verdiğimiz genetik dökülmenin bir belirtisi olabilir ve maalesef vitaminler ve şampuanlar bu konuda işe yaramaz. Cildiye doktoruna başvurmanızı öneririm. Geçmiş olsun

19 Aralık 2009 01:50
Uzm. Dr. Sertaç Sever
Uzm. Dr. Sertaç Sever Dermatoloji

Yazar toplam 1630 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube