Uzm. Dr. Semra Akıntürk, İstanbul, Dermatoloji

Uzm. Dr. Semra Akıntürk

Dermatoloji - İstanbul

Su Çiçeği, Saç Dökülmesi, Saç Hastalıkları

Takvim talep etDeğerlendirSoru Sor

Doktorun Adresi

E-5 yan yol mevki Yenibosna Ataköy 7-8-9-10 kısım Nef 22 sitesi B Blok 16. Kat ****  Bakırköy, İstanbul
Semra Akıntürk Özel Muayanehane

Bu adres için online randevu alınamıyor.

İmkanlar
Kredi kartı ile ödeme Nakit

Semra Akıntürk Hakkında

Semra Akıntürk Kimdir?

Uzm.Dr Semra Akıntürk,lisans öncesi öğrenimlerinin ardından İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesinde eğitimini başarıyla tamamlayarak Tıp Doktoru Unvanı almıştır. İhtisasını ise, Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Dermatoloji Kliniğinde tamamlayarak Uzman Doktor Unvanı almıştır.

Mesleki çalışmalarına özel muayenehanesi'nde devam etmektedir.

Diploma aldığı kurum
  • İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ CERRAHPAŞA (İNGİLİZCE) TIP FAKÜLTESİ
Uzmanlık aldığı kurum
  • ISTANBUL SISLI ETFAL EGITIM VE ARASTIRMA HASTANESI
İlgilendiği Hastalıklar
  • Su Çiçeği
  • Saç Dökülmesi
  • Saç Hastalıkları
  • Saç Kepeklenmesi
  • Saç Kıran
Tedaviler
  • Leke tedavisi
  • Tırnak hastalıkları
  • Terleme tedavisi
  • Sivilce izleri tedavisi
  • Sedef hastalığı
Diplomalar ve Sertifikalar

Hakkında Değerlendirme Yapın

Değerlendir

Hakkında değerlendirme yapın

Uzm. Dr. Semra Akıntürk tanıyorsanız ya da hastalığınızla ilgili ziyaret ettiyseniz görüşlerinizi, şikayetlerinizi yazabilirsiniz.

Değerlendir

Son Cevapladığı Sorular

Soru Sor
  • Ayak tabanında egzama

    Doktor bey merhaba yaklaşık 2 buçuk yıl önce babamı karaciğer kanserinden kaybettik. ondan kısa bir süre sonra ellerimde egzama oldu çok doktora gittim, çok krem kullandım bir zaman sonra ellerimdeki egzama azaldı ayağımda başladı ve 1buçuk yıldır hiç geçmedi. zaman zaman ayak tabanım yarışıyor yür... devamı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Semra Akıntürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kasıntıııııı

    Merhaba hocam benim sorunum sık sık tekrarlanan kasık kaşıntısı. ne kadar temizliğime dikkat etsemde kasıntı dolayısıyla kızarıklık ve akabinde döküntü oluşuyor. doktor tavsiyesiyle travazol dermotrosyd gibiilaçlarkullandım . birgün kadar faydasıoldu yine başladı bu durum psikolojimi bozuyor gecele... devamı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Semra Akıntürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

?

Soru sorun

Merak ettiğiniz konular hakkında danışabilirsiniz. Benzer soruları olan ziyaretçilerin bilgilenmesi amacıyla sorunuz yayınlanacaktır.

Soru Sor
Bu hekim siz misiniz?
Bilgileri güncelle


.