Prof. Dr. Suat Nazım ÇERKEŞ Hasta Soruları 20

  • Burun yamuk

    Arkadaşımla çarpıştım burnum bana göre sola kaydı hafif bi ağrı var kanama falan olmadı ameliyat olmak zorunda mıyım .

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Yarım damak yarığı

    Selam hocam çocuğum damak yarığı doğdu.2 ameliyat geçirdi açıklık kapandı yanlız küçük dili yok gibi harfler burnundan kaçıyor gibi ne yapmalıyım saygılarımla

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Alt damakk

    Merhaba doktor bey. benim 9 aylık bir bebeğim var. alt damağında iki tarafa açılan bişey gordum. yemek verirken fark ettim. aslında o iki tarafa acilan parça bizlerde de var ama çok belirgin değil bebeğimin çok belirgin. bu normal bir şey midir. bebeğimin yemek yeme sorunu emme sorunu yok. sesleri... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Agrı gögüs

    Hocam yaşım 23 benim sag gogsumde ve koltuk altımda asırı agrı var meme ucunda igne batmatısı seklinde oluyor sag tarafimdaki agrılar artık beni o kadar yorduki agrı kesicide fayda etmiyor sag gögsümün hemen arkası yani omuzumduda bu agrı oluyor koltuk altinda kasinti yanma agri olusuyor cevaplarsa... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Burun kanadında genişlik

    Merhaba. daha önce iki kez burun ameliyatı oldum. ikinci ameliyatımda doktorum delikli tampon bırakırken tamponun büyük gelmesi sonucu tam uyanmak üzereyken dikişlerim patlıyor. ve düzeltme amaçlı müdahale yapılmıyor. bilmiyorum o sebeple mi burun kanatlarım çok geniş. ayrıca bir kanat oldukça düşük... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Burun içi doku

    Hocam merhaba burundan estetik oldum ucunda düşüklük ve eğrilik vardı memnunum fakat burnumun bir tarafı daha şiş duruyor içinde böyle sert doku var konka olarak araştırdım konka dış görünüşü bu şekilde etkiler mi tedavi edilirse şişlik inermi

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Revizyon ameliyatı

    Nazım bey 15 yıl önce ameliyat oldum nefes alma sorunum başladı burnumun ucu düştü nefes sorunun fazlalaştı burun deliklerim küçültülmüş kıkırdak düşmüş yardımcı olun lütfen size güveniyorum

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Ameliyatsiz estetik

    Merhaba hocam benim yüzümde küçüklükten kalma tırnak izleri var çukur şeklinde ameliyat siz en iyi tedavi seçeneği nedir göz çevresinde kırışıklık larimda mevcut

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Burun estetigi

    Meraba burun estetiginde taksit seceneginiz.varmi acaba...bilgi verirseniz sevinirim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Göz kapağı düşüklüğü

    Merhaba, doğuştan sağ üst göz kapağım düşük yaklaşık 3 ay önce üniversite has. ameliyat oldum. ameliyatı bacağımdan tendon alarak yaptılar. sorum şu; gözlerimiz açıkken üst tarafta oluşan kırışıklık şuanda benm gözlerim kapalıykende oluyor yani hep kıvrışık ben bazen elimle düzeltiyorum ve ozaman h... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Alnımda şişlik var

    Gittiğim hastanede alnımda yumuşak doku olduğu söylendi . bunun hakkında bilgilendirirmsnz ? aldırırsam dikiş izi kalır mı?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Semra455623

    Merhaba hocam ben 20 yasındayım sol basenimde şişlik var yağ gibi acıma olayıda yok ve sag tarafta da sislik yok estetik acıdan kotu gozukuyo sol taraf biraz daha dusuk sag dik duruyo ve bu beni rahatsız ediyo yıllardır var doktora gitmedim daha acaba neden olmus olabilir?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Kaynamış su yanığı

    10 gün once sag ust bacagima kaynar su dokuldu pansumanlara duzenli olarak gittim.önce kahverengi bir deri olustu su toplanan yerler vardi hepsi patladi.yer yer kabuklanmalar oldu.dun banyo yaptim ve olusan kabuklarin hepsi dokuldu.altta kirmizimsi beyazli bir deri var canim cok yaniyo bundan sonrak... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Meme büyümesi

    Hocam hayırlı günler,ben göğsümde büyüme var hocam 2-3 yıl öncesine kadar göğsüm diğer insanlara göre biraz büyüklük vardı azda olsa ama şimdi biraz kilo aldım göbek oluştu bununla beraber göğsümde büyüdü acaba bir sorun teşkil edermi. benim sağ kolum kaza sonucu kesildi, sağ meme sol memeye göre b... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Alnımda şişlik var

    Merhabalar , benim alnımda bir şişlik vardı öncelerde hiç belli olmuyordu vede yok gibiydi fakat sonra hafiften şişmeye başladı şimdide aşırı bir biçimde belirgin hastahaneye gittim plastik cerrahi bölümüne ultrasona gönderdiler ultrasonda kontrol ettiklerinde cil-cilt altı dokuda patolojik görünüm... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Merhaba.ben 10gün önce rinoplasti operasyonu geçirdim.ameliyattan 1 hafta s

    Merhaba.ben 10gün önce rinoplasti operasyonu geçirdim.ameliyattan 1 hafta sonra alçıyı aldılar.aynı zamanda burun ucumdaki dikişleride aldılar.2 gün sonra burun ucum çok ağrımaya başladı.ağrısı ön dişlerime bile vuruyor.burnuma dokunamıyorum bile.orda bir kütle var sanki ve beni çok rahatsız ediyor.... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Hocam burnuma bir darbe aldım burnum hafif sağ tarafa yamuldu ve sağ burun

    Hocam burnuma bir darbe aldım burnum hafif sağ tarafa yamuldu ve sağ burun deliğin içinde yırtık olduğunu söylediler konuşurken ara sıra konuştuklarım sağ kulağımda ve kış aylarında aldığım nefes doğrudan boğazıma iniyor ve oda beni hasta ediyor burnum yanıyor. burnuma su zorlukla çekebiliyorum. çöz... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Sayin çiğdem hanim, internette gördüğüm bir reklam üzerine size danişmak

    Sayin çiğdem hanim, internette gördüğüm bir reklam üzerine size danişmak istedim. deo well isimli bir bant varmiş. kullanici yorumlarina baktiğimda herkesin çok memnun olduğunu gördüm. yan etkisinin olmadiği hatta yararlari olduğu yaziyor. sizde ne kadar güvenilirdir. ya da güvenip kullanabi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Merhabalar.29 yaşında evli 1 çocuk annesiyim.boyum 1,60 kilo 58 benim sorun

    Merhabalar.29 yaşında evli 1 çocuk annesiyim.boyum 1,60 kilo 58 benim sorunum gögüslerimin gereğinden fazla büyük olması.şuan taktığım sütyen ölçüsü 100 .aynaya baktığımda büyük ve sarkık bir gögüs mevcut.heleki adet dönemlerinden önceki bir hafta boyunca hepten şişip beni çok rahatsız ediyor.gögüs... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

  • Merhaba..benim burnumda çok hafif bi kemer var.çok belli olmuyor ama yinede

    Merhaba..benim burnumda çok hafif bi kemer var.çok belli olmuyor ama yinede rahaytsız oluyorum.burnumun ucundan memnunum sadece o kısmı törpületmek istiyorum.acaba bu operasyon zor mu oluyor diğerlerne nazaran daha kolay mı..maliyeti ne kadar..şimdiden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    Prof. Dr. Suat Nazım Çerkeş

    tarihinde cevapladı.

x