Op. Dr. Ahmet OKYAY Hasta Soruları 26

  • Anevrizma ve mvp

    Merhabalar hocam, midemdeki damarı hissettiğim için iç hastalıklarına gittim. damar anevrizmalarina sebep olduğunu okuduğum için bu beni çok korkutuyor açıkçası. gittiğim doktor zayıf oldugum için bunun normal olduğunu söyledi ama herhangi bir şekilde görüntüleme yapmadı. ayrıca mvp hastalığım var.... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Kalp yetmezliği hastasına bypass

    Merhaba doktor bey, 52 yaşındaki şeker hastası babamı on gün önce yattığında nefes darlığı yaşadığı için hastaneye (tıp fakültesi) götürdük.(ayakta gitti) yoğun bakıma aldılar. akciğerlerinde az miktarda sıvı toplanmış onu aldılar. ertesi gün anjiyo yapıldı ve iki ana damarda %90 tıkanıklık var deni... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Damar tikanikligi

    Merhabalar hocam babam icin yaziyorum sol bacakta damar tıkanıklığı mevcut gittiği bir kurum ilacla devam deyip yollamış baska bie kurum anjiyo yapilmali demis yorumunuz nedir ? tesekkurler

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Yardımcı olurmusunuz

    Hakan hocam slm, 35 haftalık bebeğimiz dünyaya geldi.şu an 25 günlük yapılan kardiyoloji muayene sinde kalbinde 2 adet delik olduğu saptandı.açık ameliyat olması gerekli denildi ve malatya’da bu ameliyatın yapılamayacağı söylendi.hocam bize yardımcı olurmusunuz

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Karotid endarteraktomi

    Hocam merhaba dedem hakkında görüşlerinizi almak için yazıyorum. kendisi 70 yaşında 2012 yılında sol tarafında felç geçirmişti. aynı zamanda tansiyon, şeker, kolestrol hastası olduğu için 2012 den bu yana plavix, telvis plus, crestor, glukofen, diamicron kullanıyordu. 2015 yılında yapılan kontrastl... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Varis tedavisi

    Merhabalar ahmet bey, sol ve sağ baçaklarda varis şikayetim bulunmaktadır, renkli dopler us incelemesinde, her iki alt ekstremitede yüzeysel ve derin venöz incelenmiştir, tüm venlerde kompresyona yanıt yeterli olup trombozit lehine bulgu saptanmadı, dvt lehine bulgu saptanmadı **sağ vena s... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Sol ayak bilekten asagisi surekli usuyo

    Merhaba hocam edirneden yaziyom benim sol ayagimda asiri derecede usume var bilekten asagisi cok usuyo yazin hafif bir ruzgarda dahi usuyo kisin her daim usuyo ne yaptimsa bu usume gitmedi iyi bir ortabedi doktoruna gittim inceledi tahlil yapti ve ortapedilik bi sorunumun olmadigini soyledi radyoloj... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Geçmeyen uyusma

    Merhabalar eşimin sol ayak bileğinde uyuşma var hiç geçmeyen bi uyuşma ağrı falan yok 2 3 senedir var emg de bi sorun çıkmadı ama uyuşmada gecmiyo

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Bacak ağrisi

    Hocam merhaba, kardeşimin sol bacağı diz kapağından sonrası özellikle gece hareketsiz kaldığı vakitlerde ayak bileğine kadar ulaşan zaman zaman uyuşma ve ağrı var. ortopedik bir rahatsızlık olduğunu düşünmüyoruz. 3 yıldan beridir bu ağrı var ancak son 1 yıldır çok çekilmez oldu ağrılar. ne yapmamız... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Sonuçlarımız açıklandı

    İyi günler. babam için yazıyorum, babam kendine dikkat etmeyen ve hastalıkları önemsemeyen birisi. 2 ay önce hipertansiyon belirtisiyle kalp damarlarından birinin tıkalı olduğunu öğrendik, 1. murat devlet hastanesinde anjiyo oldu ve kalp damarı %99 olduğu için açılamadı ve bizi trakya üniversitesi t... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Sol göğsümde baskı

    Çok teşekkür ederim cevabınız için

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Sol göğsümde baskı

    Mrb ben kastamonu tosyadan yazıyorum benim sol göğsümden sırtıma doğru ağrı var yani ağrı sırtımda sol göğsümde baskı var nefes alamıyorum astım hastasıyım bir ay öncede koah teshisi koyuldu göğsumdeki ağrı nefes aldırmıyo kolum uyuşuyo cvp verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Kolestrolyuksekligi

    Hocam cevabiniza ve onerinixe tesekkurler dr bana alatab ginde1tane onerrdi devamli almamin sakincasi varmi

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Kolestrolyuksekligi

    (#1592233) soru musa bayraktar 57 yaşındamardin / emekli kolesterol menü (#1591666) soru selim bayraktar56 yaşındaedirne kolesterol hocam saygılar son tahlilde hdl 46ldl143trig168tkol 184 hbac1 5.2 ldlyi düşünemiyorum 1yil evveldeaynii çıkmıştı ne yapacağını bilemiyorum geçen yılda aynı çıkmış... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Bilgi

    Her iki karotis siteminde ps değerleri üst limitlerdedir.ne demek tansiyon ilacı buna neden olabilirmi ? şimdiden teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Ödem

    Hocam yuzumde anti nöropatık odem var dr kbb ve kalp damara gıt dedı kalp ıle bı alakası varmı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Sol tarafımda ağrı var

    Merhaba hocam. öncelikle yaşımüniversite öğrencisiyim 25 benim sorum şu : sol tarafımda göğüs kemiğimin hemen altında arada bir bir yanma oluyor. göğsümün sol tarafında koluma yakın yerde sabit bir yerde ağrı oluyor ve kemik ağrısı gibi geliyor ayrıca sol kolumun kas bölgesinde bir uyuşmayla birli... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Kalp

    Merhabalar doktor bey ben ali 15 yaşındayım ve kalbime bir ağrı girip çıkıyor kuvvetli bir ağrı değil zaten , çok stersli çabuk sinirlenen biriyim sol kolumda bir ağrı ya da çeneme vuran bir ağrı yok nefes darlığı da çekmiyorum arada nefes alıp verince de çıkıyor bu ağrı koşunca ve yürüyünce uzun sü... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Damar seğirmesi

    Merhaba doktor bey 15 yaşındayım bacakta ve kolda ara sıra damar seğirmesi oluyor tehlikeli bir şey midir yoksa normal midir cevabınız için şimdiden teşekkür ediyorum stres ve çocuk sinirlenen biriyim bu da etkiler mi acaba ?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

  • Hayirli günler sayin doktorumuz,

    Ben henüz 20 yasindayim ve biraz önce kalbimde agri var yani derin nefes verince oluyor bu agri bunun nedeni ne olabilir ? simdiye kadar kalp ile hicbir sorunum yok ilk defa oldu ? ve bu durumda ne iyi gelir ? cok tesekkürler.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ahmet Okyay

    Op. Dr. Ahmet Okyay

    tarihinde cevapladı.

x