Dr. Dt. Mustafa Sabri ŞENCAN Hasta Soruları 100

  • Diş ağrısı

    İyi günler 3 gün önce azı dişimden bir öndeki dişi çektirdim. baya bir çürüktü kalbine falan zararlı dediler bir cesaret çektirdim. ama doktorum diş yapımın yani köklerin sağlam olduğunu biraz zor olacağından 2ye bölmek istediğini söyledi . yaklaşık 15 dk sürdü çok uğraştı olmayınca ağzıma tornavida... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Sag kulak arkasi ve sag alt cene agrisi

    Merhabalar hocam, gecen sene 15 kasim 2011 de 20 lik dis cekimi yapildi hastanede, 3-4 ay sonra yine ayni bolgede ( sagalt cene ) siddetli dis agrisi basladi disciye gittik dolguyu temizledi yeniden dolgu yapti eve gonderdi, ama agri siddetlendi ve nobetci disciye gittim, nobetci disci disin ta... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Çene tıklaması

    Merhaba,1 haftadır çoğunlukla yemek yerken çenemden ses geliyor ve çok az takılma hissi veriyor. bunun nedeni ne olabilir ve ne tür tedavi olabilir?

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Kemik erimesi

    Merhaba,alt çene kemiğinin kemik tozu takviyesi ile kron köprü yada implant yapımına uygun hale gelmesi ön tedavisi için kime güvenebilir nerde nasıl ne yapabilirim. alakanız için teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Mandibularosteosarkom

    Mrb hocam ben 2008 yılında cene kemıgımde bulunan kitle nedenıyle ameliyat oldu cene kemıgımın bi kısmı cıkartıldı ama yerıne bi şey konmadı yüzümde ondan dolayı bi çukur var yapabılecegımız bısey varmı yardımcı olursanız benı cok mutlu edersınız saolun

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Alt çeneyi öne alma

    Mustafa bey merhaba benim alt çenem geride ameliyat olmayı düşünüyorum ilk başta tabi ortodonti olucam daha sonra ameliat sitelerde 45 günde düzeliyo yapılabilir bi ameliyat deniyor ama korktuğum ve merak ettiğim şey risklimi çokmu zor herhangi bi problem olabiliyormu kısacası bu ameliyatların... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Yirmi yaş dişi

    Eşimin alt çenede her iki tarafta yirmi yaş dişi var , dişlerin sadece üst yüzeyleri görünüyor 2 senedir zaman zaman hafif ağrı yapıyordu iki hafta önce sağ taraftaki şiddetli ağrı yaptı diş hekimi antibiyotik verdi ağrı daha sonra ağrı kesildi . biz kütahyanın emet ilçesinde ikamet ediyoruz il merk... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Merhaba

    Babamın damağı tamamen erimiş durumda protez diş tutmuyor fakat yemek yerken dişi olmadığı için büyük acılar çekiyor acaba yapay damak yapılabiliyormu teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Çenemdeki ses

    Merhaba hocam. benim yaklaşık bir aydır ağzımı her açtığımda sol taraftan gelen ""kıt"" sesi var ve bu ses çoğu zaman dışardan da duyuluyor. ilk başlarda rahatsızlık vermiyordu ama nadiren ağrı da oluyor. internette araştırma yaptıktan sonra bunun aşırı diş sıkma yada yemekleri tek t... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Üst damaktta şislik

    Merhaba hocam, benim sorunum üst damak içinde bir şislik oluşuyor svilce gibi ama sivilce degil.. batma gibi bir his veriyor. bazende uyuşukluk. 2-3 gün duruyor sonra kaybolup 2-3 gün sonra tekrar oluşuyor yalnız yok oldugunda yeri belli oluyor.

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Çene

    Merhaba doktor bey benım çenemın sol tarafındakı kemıkde elledıgım zaman bı acı var ve ağzımı açıp kapadıgımda ses cıkıyo ne yapmam lazım çıkık olabılır mi:? ne yapmama gerekiyo

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Uyumsuz protez

    Doktor bey benim sag ust cene 7 nolu disime dolgu sag alt cene 7 nolu disime kaplama yapilmisti fakat bu dolgu sanirim taskin yapilmis bir dolgu cunku 2 aydir disetime bir baski yaptigini hissediyorum bu dolgunun tamamen degismesimi gerekir baska bir tedavisi ornegin degismeden duzeltilmesi mumkunmu... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Ossifing fibroma

    Mrb mustafa bey benim alt çenemde iyi huylu bir tümör bulunmakta fakat bu tümörün boyutu büyük olduğu için çene kemiğimide eritmiş ve diştan kesilip alincak dudağimda hiisiszlik oluşcakmiş çenemin altindada dikiş ne yapabilirim sizce

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Diş sorunu

    Apikal rezeksyon operasyonu olmam gerekiyor tek dişimden fiyat bilgisi almak istiyorumşimdiden ilginize teşekkürler yeriniz göztepede sanırım özel sağlık sigortası geçiyormu

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Çene ekleminde

    Çenemin sol tarafıyla ilgili bir sıkıntım var.yemek yerken,yumuşak yada sert birşey yerken,uykudan uyandığımda ağzımı açtığım anda çenemin sol bölümünden tıklama sesi geliyor ve bu canımı acıtıyor.bazende ağzımı tam olarak açamıyorum.yarım bir şekilde kitleniyor.ne yapmam gerekli yardımcı olursanız... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Alt çenem önde :(

    Ben 17 yasında lise son öğrencisiyim . alt çenem normalinden daha önde(alt dişlerim üst dşlerime göre yaklasık 1 , 1.5, 2 cm daha önde ) . doktora gittim gelişim çağını bitirip gelmemi istedi . tedavi süreci, ameliyat ve iylesme süreci hakkında detaylı bilgi almak istiyorum internette birçok yerde... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Iyi günler

    Iyi günler doktor bey onceden de çenemde disk kaymasıyla ilgili size mail atmstım. ilk önce tel tedavisi sonra ise ameliyat öneriyorlar. yalnız ameliyat sonrası problem sol cenemde oldugu için sol tarafımda gözümde komplikasyon olacagı söyleniliyor. ve ameliyat fiyatı bükçemizi aşar derecede. bana... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • 20 lik diş

    Oğlumun 20 lik dişleri 30 yaşında çıktı ve diğer dişleri sıkıştırıyor.nasıl bir müdahele gerekir.saygılarımla

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Cene sag alt kasılması galiba

    Merhaba benim dün esnerken yada bişey olurken çenem kasıldı sag cene altı ve cok acarsam cenenin sag tarafı ses gelior tıkırtı deil , sanki cıkmamıs da kasılmadan dolayı ses gelior gibi, cok hafif agrısı var cıktıgını zannetmiom agrı olabildi kasılma sonrası olabilirmi cok korkuyorum lütfen cevaplay... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

  • Çene ağrısı

    Merhabalar, sert yiyecekleri yerken sağ çenemde ağrılar oluşuyor ve nadirende yerken ses geliyor..internettende birazcık araştırdım bunun nedenlerinden biride sadece yemek sağ tarafı kullanmakmış sol dişlerimde çürük olduğu için , yemek yerken sadece sağ tarafımdan yiyiorum ve arada sırada sağ tar... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    Dr. Dt. Mustafa Sabri Şencan

    tarihinde cevapladı.

x