Doktorsitesi.com

Çocuk Endokrinolojisi ve Metabolizma Hastalıkları Soruları

merhaba.. benim 4 yaşında bir yeğenim var. İlk 6 ay hiç ek gıda almadan 6 aydan sonrada ek gıdalarla toplam 2 yaşına kadar anne sütüyle beslendi. faka...
13 Ocak 2011
Doç. Dr. Ergun Çetinkaya
Çocuk Endokrinolojisi ve Metabolizma Hastalıkları
Yanıtı Gör
hocam t3 ve t4 değerlerinin yüksek olması (tsh normal) trioid in hızlı çalıştığı mı ,yoksa çalışmadığı anlamına mı gelir.
13 Ocak 2011
Prof. Dr. Mehmet Keskin
Çocuk Endokrinolojisi ve Metabolizma Hastalıkları
Yanıtı Gör