AK
Soru Sahibi
26 Temmuz 2018 01:19

zoretanin tedavi sonrası tekrar sivilce çıkıyor

Merhaba zoretanin tedavisi bitirdim tekrar sivilcelenme yaşıyorum eskisi gibi olmasa artıyor sanki cildimde bozulmaya başladı gibi geliyor 2. kez başlamak nekadar doğru olur veya zararlı ve bunuda bitirirsem tekrar çıkarmı acaba bunun yerine ne yapmalı acaba hormon testleri v.b gibi ?

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Akne tedavisinde isotretinoin uygun hastalar için başarılı bir tedavidir. Bazı hastalarda 2. kür gerekebilir. Hekiminizle görüşebilirsiniz. Geçmiş olsun

26 Temmuz 2018 08:03
AK
Soru Sahibi

Hocam size başvurma amacımda bu engin tecrübenizden faydalanmak bu gibi tedaviler 2.ye uygulanmalımı zarar konusunda bir cildiyeciye gittiğimde bu gibi tedavileri 2.ye uygulanmasına olumlu bakmıyorum dedi bir diğer cildiyeci ise 2. defa uygulamalıyız gibisinden konuşmuştu yüzümdeki sivilcelerde sorunum pek yok sorunum direk kırmızı leke şeklinde kalmaları çukur veya başka bişey değil kırmızı nokta şeklinde deriye yerleşiyor bunlardan nasıl kurtulabilirim bu hastalık nedir hiperpigmentasyon mudur acaba

29 Temmuz 2018 11:32

İsotretinoin yüzde sivilcelerden kalan lekeler için kullanılan bir tedavi değildir. İzler için hekiminizle tedavi alternatifleri açısından görüşebilirsiniz. Geçmiş olsun

30 Temmuz 2018 08:49
Prof. Dr. Burhan Engin
Prof. Dr. Burhan Engin Dermatoloji

Yazar toplam 1674 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Bebek atopik cilt Prof. Dr. Burhan Engin
Aknetrend cilt kizarma Prof. Dr. Burhan Engin
Lütfen cevap verin. Prof. Dr. Burhan Engin
Aknetrend cilt kizarma Prof. Dr. Burhan Engin
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube