ym
Soru Sahibi
15 Ağustos 2021 20:22

Tenovofir kullannımı

Hocam ben kronik hepatit b hastasıyım 10 yıldır kullanmış olduğum tenovofir etken maddeli tenoviral ilaç böbreklerde hasar yapabiliyormuş benim 1 yıl içerisinde egfr tahlil sonuçlarım devamlı .( 72 ml - 82- 97 değer aralığında çoğunlukla 75 ve 80 aralığı bu ilaca bağlımı bu sonuçlar ve ilacı bıraksam normale dönermi öneriniz nedir. Başarılar dilerim

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Bu konu hakkında bir bilgim yok nefroloji uzmanlarına sorarsanız daha etkili olur iyi günler geçmiş olsun

31 Ağustos 2021 13:22
Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu Üroloji

Yazar toplam 515 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Urodinami sonucu Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
İdrarda Kan Mesane Kanseri Şüphesi Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Erekte sorunu Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
penis boyu Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Penis deri dökülmesi Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Facebook Twitter Instagram Youtube