AZ
Soru Sahibi
23 Ekim 2009 08:51

slm,17 yaşındaki kızım için : sizofreni sizoaffektif bozukluk sanrisal bozu

slm,17 yaşındaki kızım için : sizofreni sizoaffektif bozukluk sanrisal bozukluk atipik psikoz bozukluk sizofreniform 6 ay bozukluk bipolar mizaç bozukluk teşhisi ile lustral ve zeldox ialçları alan 17 yaşındaki bir çocuk için bu ilaçları bırakması ne zaman uygundur.ilaçbıraktığında günlük haytını etkilemektedir.bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.bana bir yol gösterin lütfen .ne yapmalıyız ilaçları birden bırakması sakıncalımıdır.ilaçları kullanmak istemiyor.okul hayatını çok etkiliyor.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

iyi günler bu kadar çok tanı ile tedavi olan bir insanın ilaçları bırakması çok gerçekçi değil ama dozları ayarlanıp derslerine engel olması düzeltilebilinir diye düşünüyorum . bu yüzden doktoru size daha çok yardım edebilir kanaatındayım

23 Ekim 2009 21:09
Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul Psikiyatri

Yazar toplam 2078 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Anılar ve beynimiz Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Anksiyete bozukluğu Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Bipolar bozukluk Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
dehb oldugumu dusunuyorum Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Secita 15 mg Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Emel Özen Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube