BG
Soru Sahibi
23 Nisan 2016 23:07

SİVİLCE TEDAVİSİ

Merhaba hocam. 29 yaşındayım. Uzun süredir sivilce problemi yaşıyorum. Sürekli tekrarlayan sivilceler.Ve açıkçası kendime engel olamayıp oynuyorum da. Bundan 5 ay önce bir tedaviye başladım. Clindoxyl ve eczanede özel hazırlanmış bir toniği düzenli olarak 3 ay boyunca kullandım. Oldukça bir azalma oldu. Clindoxyl cildime iyi gelmişti sanki. Kontrolümde doktorum koruma amaçlı olarak sadece Skinoren krem kullanmamı istedi. Yaklaşık 2 aydır sabah-akşam sivilcelere ve iz olan yerlere uyguluyorum. Ama sanki artış oldu sivilcelerimde. Yüzümün de yağlandığı hissediyorum. Doktorum 6 ay ile 1 yıl bu kreme devam etmemi istedi. Çok mu aceleci davranıyorum hocam? Sivilcelerin çıkması ve bu yağlanma hissi normal mi? Ne kadar süre içinde etkisini hissetmeye başlarım kremin? Zaman ayırdığınız için teşekkürler.

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Gülşah hanım tedavinize devam edin, yaz Döneminde de rahatlıkla kullanılabilecek bir krem, Güneş koruyucu da kullanmayı ihmal etmeyin.

23 Nisan 2016 23:26
BG
Soru Sahibi

Seher hocam, zaman ayırıp sorunumla ilgilendiğiniz için teşekkürler. Fakat inanın, Skinoren'i kullanmaya başlamadan bu kadar sivilcem yoktu :( Sanki her geçen gün arttırıyor. Alnımın ortası kabarcık kabarcık. Ve benim alnımda bir sıkıntım yoktu. Bu krem cildime zarar veriyor olamaz mı? Demek istediğim, 2,5 aydır kullandığım Skinoren'in olumlu etkileri ne zaman ortaya çıkar? Ürünü bırakırsam da sorunumun iyice artacağından endişe ediyorum. Teşekkür ediyorum.

3 Mayıs 2016 00:41

Gülşah hanım Şikayetlerinizde Artış olduysa yeniden muayene olmakta fayda var.

3 Mayıs 2016 17:00
Uzm. Dr. Seher Arı
Uzm. Dr. Seher Arı Dermatoloji

Yazar toplam 102 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
SAÇ EKİMİ VE BEZE Uzm. Dr. Seher Arı
Cilt Lekesi Uzm. Dr. Seher Arı
penisteki et benleri Uzm. Dr. Seher Arı
Alopesi Areata Uzm. Dr. Seher Arı
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube