Soru Sahibi
11 Mart 2022 17:47

PROZAC VE RİLEPTİD HAKKINDA

Merhaba Hocam, 18 yaşındayım. Takıntı hastalığım için yaklaşık 1 buçuk aydır sabah ve öğle olmak üzere prozac ve geceleri yarım olarak rileptid hapı kullanıyorum. Takıntı hastalığım düzelmeye başladı. Ellerimi sık yıkamıyorum artık hocam. Fakat 1 haftadır cok sinirli aksi bir insan oldum hocam en ufak şeye öfkelenebiliyorum. Bu ilaçların yan etkisi olabilir mi hocam ? Bir de antidepresanların bu kadar sinir yapması normal mi, geçici bir durum mu? Bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba Genelde antidepresanların sinirliliği azaltıcı etkisi vardır. Kişiye ve hastalığına göre farklılık gösterebilir. Tekrar doktorunla görüşmeni öneririm. Sağlıklı günler diliyorum.

15 Nisan 2022 14:14
Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan Psikiyatri

Yazar toplam 281 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
PROZAC VE RİLEPTİD HAKKINDA Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
PROZAC VE RİLEPTİD HAKKINDA Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
yaygın anksiyetem Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Takıntı mi gerçek mi Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Sorunum ne olabilir, ÇKB? Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Emel Özen Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube