SR
Soru Sahibi
3 Kasım 2021 20:19

Panik atak

Meraba hocam 6aydır efexor 150mg kullanıyorum cok bunaldıgımda zanax ta iciyorum panikatak ankisiyete hastasıyım 10 yıl paxil ictikten sonra buna geciş yapıldı benim size sormak istedigim efexor kullandıgım halde neden atak yaşıyorum ağlama krizleri terleme ates mide bulantısı canım cıkıcak gibi oluyorum büyük bir huzursuzluk baslıyo en az haftada bir oluyo simdiden tesekkür ederim hocam

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Doktorunuzla görüşmenizi, kan incelemeleri yapılmasını, tedavinizin de bunları dikkate alarak yeniden düzenlenmesini öneririm.

6 Kasım 2021 11:42
Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Prof. Dr. Hamdullah Aydın Psikiyatri

Yazar toplam 2946 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
PANİK BOZUKLUK Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil yardım Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil ne olur Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Anılar ve beyiin Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Haloperidol İdame Dozu Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Emel Özen Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube