ÜÜ
Soru Sahibi
25 Aralık 2021 23:37

Acil yardım

Hocam hayırlı akşamlar venegis xr verdi doktor 15-20 gün kulladım agzımın içinde bi tat oluştu doktora dedim esmax yazdı 1 ay sonra aile hekimine gittim kan tahkilimde crp 94.95 çıktı bende ateş falan bişey yok bunlardan olabilirmi

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

CRP yüksek olduğuna göre buna göre incelemeler yapılması gerekir.

25 Aralık 2021 23:47

Sorunun ilaçtan çok CRP yüksek oluşu ile ilişkisi olmalı. Kusura bakmayın bir süredir sisteme girememiştim.

17 Haziran 2022 20:53
Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Prof. Dr. Hamdullah Aydın Psikiyatri

Yazar toplam 2944 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
PANİK BOZUKLUK Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil yardım Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil ne olur Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Anılar ve beyiin Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Haloperidol İdame Dozu Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube