ad
Soru Sahibi
22 Ekim 2013 12:05

omuz şıkışması ve kortiszon iğnesi

doktor bey mrb benim sağ kolumda 2 yıldır zaman zamn agrılarım oluyordur buagrılar şiddetlenince ortoğedi doktoruna başvurdum mr cekindim omuz sıkışması oldugunu söledi ilaç tedavisi sonuç vemeyince kortizon iğnesi vurdu iğne 3 ay kadar agrımı kesti şimdi agrılarım gece uyuyamayacağım kadar cok tekrar bu iğneden vurunmalımıyım başka bi tedavsi varmı birde bu kortizon iğnesinden sonra aşırı kilo aldım bi alakası varmıdır şimdiden teşekkür ederim.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Kaan Erler
Prof. Dr. Kaan Erler
Ortopedi ve Travmatoloji

öncelikle geçmiş olsun, hakkınızda sağlıklı karar için mevcut tetkiklerinizle muayenenizi önerirm, saygılar

22 Ekim 2013 12:33
Prof. Dr. Kaan Erler
Prof. Dr. Kaan Erler Ortopedi ve Travmatoloji

Yazar toplam 5769 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
KOL DİRSEK KIRIĞI Prof. Dr. Kaan Erler
displazi Prof. Dr. Kaan Erler
Dize bağlı problemler, Prof. Dr. Kaan Erler
Ayak Baş Parmak Prof. Dr. Kaan Erler
Ortopedi ve Travmatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Samet Murat Arslan Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. Tural Bakşeliyev Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. Hakan Zora Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. Yakup Kuzucu Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. İbrahim Halil Demir Ortopedi ve Travmatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube