DA
Soru Sahibi
18 Temmuz 2020 11:04

Nodül ve aneztezi

Hocam çok sıkıntılıyım adrenalinli lokal aneztezi olmam lazım diş tedavim icin ama korkumdan ertelediğim için diğer dişlerim de çürüdü. Guatr nodüllerim var ama tsh t3 t4 hormonlarım normal ilaç kullanmıyorum. Bir de panik atak var korkunca tansiyonum 14 15 e çıkıyor nabzım 100 110 oluyor. Trombositopeni hastası olduğum için doktor adrenalinli lokal anestezinin daha uygun olduğunu söylüyor. Adrenalini vücuduma aldığımda tehlike oluşturacak bisey olur mu tansiyon çarpıntı tehlikeli boyutta olur mu alerji yapar mi?anezteziden korkmak istemiyorum sürekli internetten yan etkilerine bakıyorum sonra diş tedavisine gitmekten vazgeçiyorum . Yillar evvel guatr problemim yokken bir problem yaşamamıştım diş tedavisinde. Şimdi bu hastaliklarda korkuyla birleşince aneztezi beni öldürürse bogulursam aşırı çarpıntı aşırı tansiyon yükselmesi vs.. yaşarsam diye korkuyorum.sadece gerçekçi bilgilere ihtiyacım var

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Figen Atak
Uzm. Dr. Figen Atak
Anestezi ve Reanimasyon

Merhaba, Geçmiş olsun, diş tedavilerinde uygulanan Adrenalinli Lidokoin uygulamalarında bahsetmiş olduğunuz çarpıntı ve tansiyon yükselmesi kontrol altına alınabilir. Diş Hekiminiz size bu konuda ayrıntılı bilgi verecektir. Sağlıklı günler dileriz.

4 Ağustos 2020 10:33
Uzm. Dr. Figen Atak
Uzm. Dr. Figen Atak Anestezi ve Reanimasyon

Yazar toplam 4 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Nodül ve aneztezi Uzm. Dr. Figen Atak
Hipotiroidi ve diş tedavisi Uzm. Dr. Figen Atak
hacamat yaptırılacak Uzm. Dr. Figen Atak
Anestezi ve Reanimasyon İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Fetiye Eylem Kılınç Anestezi ve Reanimasyon
Uzm. Dr. Osman Çevik Anestezi ve Reanimasyon
Uzm. Dr. Emine Al Anestezi ve Reanimasyon
Uzm. Dr. Deniz Karadağ Anestezi ve Reanimasyon
Uzm. Dr. Hülya Yılmaz Ak Anestezi ve Reanimasyon
Facebook Twitter Instagram Youtube