SA
Soru Sahibi
25 Mart 2009 23:49

Merhaba Doktor Bey; aniden tüm vücudum kaskatı kesiliyor sanki zehir enjekt

Merhaba Doktor Bey; aniden tüm vücudum kaskatı kesiliyor sanki zehir enjekte edilmiş gibi kasılıyorum ve çok acı veren bir nöbet geçiriyoum.2 yldır lamictal kullanıyorum çünkü sadece bu ilaç bunu önlüyor.fakat hamile kalmak için bırakmak istedim 100 mg den azar azar 25 düşürdük fakat 25 olunca 2 gün sonra ataklarım geri geldi.ben ömrüm boyunca bu ilacımı içeceğim.hastalığımın teşhisi bile yok ilaç verip gönderdiler.çok çaresizim bana yardımcı olursanız çok sevineceğim.saygılar

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

durumnuz oldukca karmasık, detaylı bilgi gerekiyor, yuz yuze gorusmek uygun olur

26 Mart 2009 16:36
Prof. Dr. Özgür Öztürk
Prof. Dr. Özgür Öztürk Psikiyatri

Yazar toplam 2161 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
3 cıpram Prof. Dr. Özgür Öztürk
günde 1 yada 2 kere masturbasyon Prof. Dr. Özgür Öztürk
prozac zyprexa anafranil nedir? Prof. Dr. Özgür Öztürk
bana nolmuşşş Prof. Dr. Özgür Öztürk
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gülşah Çetin Psikiyatri
Dr. Zafer Subaşı Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube