Soru Sahibi
4 Ekim 2013 17:25

İlacı bırakma etkileri görülüyor. Ne Yapmalıyım?

Merhaba doktor bey 4 ay önce Citoles 10 mg adlı ilacı kullanmaya başladım. Doktorum 1 hafta önce gittiğimde \'\'Artık Bırakabilirsin\'\' dedi. Ancak ben tedirgin olduğum için yavaş yavaş bırakma kararı aldım ve günde 5 mg indirdim. Bu kez de ilk zamanki sıkıntılarım tekrar başladı. (Zevk alamama, isteksizlik, can sıkıntısı, kaygı)

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

demek ki bir sure daha kullanmaniz gerekiyor

6 Ekim 2013 13:47
Prof. Dr. Özgür Öztürk
Prof. Dr. Özgür Öztürk Psikiyatri

Yazar toplam 2162 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
3 cıpram Prof. Dr. Özgür Öztürk
günde 1 yada 2 kere masturbasyon Prof. Dr. Özgür Öztürk
prozac zyprexa anafranil nedir? Prof. Dr. Özgür Öztürk
bana nolmuşşş Prof. Dr. Özgür Öztürk
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gülşah Çetin Psikiyatri
Dr. Zafer Subaşı Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube