ÖN
Soru Sahibi
1 Eylül 2022 13:43

Lazer sonrası bacağımda oluşan yaralar

Hocam merhaba 21 yaşındayım nisan 2022 ayinda aleksandrite lazer epilasyona başladım. Başlarda canım hiç acımıyordu hiç iz vs olmuyordu. Ancak son 2 seansta canım çok yanmaya başladı ve fotoğraftaki gibi yaralar oldu. Bunu söylediğimde (dermatologun kliniğinde lazer yaptırıyorum) normal olduğu kıl köklerinin patladığı söylendi. Ama bu görüntü de hiç iyi değil yanık mı olmuş nedir bu izler?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba , kalıcı bir durum gibi durmuyor, endişelenmeyin. Bepanthol benzeri krem kullanabilirsiniz. Geçmiş olsun

1 Eylül 2022 23:49
Uzm. Dr. Pınar Öztürk
Uzm. Dr. Pınar Öztürk Dermatoloji

Yazar toplam 25 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Egzama Uzm. Dr. Pınar Öztürk
saç Uzm. Dr. Pınar Öztürk
Hocam bilgi almak Uzm. Dr. Pınar Öztürk
Cilt lekeleri Uzm. Dr. Pınar Öztürk
Roaccutane Uzm. Dr. Pınar Öztürk
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube