KD
Soru Sahibi
19 Nisan 2022 04:48

Kortizon sivilcesi

Kortizonlu losyon doz aşımı sonucunda kaşlarımda iltihaplı sivilceler oluştu 2 ay salisilik asit rezorsin alkol gül suyu toniğini kullandım iyi geldi fakat kullandığım süreç içerisinde sivilce oluştu tekrar, yan etkisi mi bırakmalı mıyın sizce ?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Geçmiş olsun. Kullandığınız tedaviyi bırakıp bir dermatologa başvurmanızı öneririm. Sağlıklı günler dilerim.

19 Nisan 2022 09:11
Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Uzm. Dr. Mehmet Şimşek Dermatoloji

Yazar toplam 39 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sfliz Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
GEÇMEYEN SİVİLCE TAM TAMINA 9 YILDIR Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Biotin hakkında Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Eski yara izleri tedavisi Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Doç. Dr. Okan Aksoy Dermatoloji
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube