ÖD
Soru Sahibi
23 Aralık 2021 12:48

Kalbin hızlı atmasi

Hocam merhabalar. 23 yasindayim.Kalp atışlarımı vücudumu sallayacak kadar hissediyordum. Çok sert atıyordu. Kan tahlili eko ekg holter yapıldı. Hipotiroidi çıktı. Ritim bozuklugum yokmuş ama kalbim çok hızlı atıyormuş. Saat başı maksimum seviye hep 140 180 arasi. Doktor beloc verdi. Ama su an ayni zamanda euthyrox kullanıyorum sabahlari euthrox akşamlari beloc içsem etkileşime girer mi bu ilaçlar. Beloc için ilerde ritim bozuklugu yapabilir demişler böyle bir şey olur mu? Bir de tiroid için gittiğim doktor tiroid carpinti yapmaz dedi ama kardiyolojide yapar dediler bunu danışmak istiyorum. Teşekkürler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

İyi günler, Çarpıntı tiroid hormonlarının fazla olmasından (yani hipertiroididen) veya hipotiroidi için verilen ilaçlardan kaynaklanabilir. Hipotiroidi bizzat çarpıntı (yani nabız yüksekliği) yapmaz, ancak nabız yavaşlığı yaptığı için bu da çarpıntı hissi verebilir. Siz taşikardik olduğunuz için Beloc verilmiş, kullanmanızı ve size önerilen zamanlarda kontrole gitmenizi öneririm. Geçmiş olsun.

31 Aralık 2021 16:41
Doç. Dr. Zekeriya Arslan
Doç. Dr. Zekeriya Arslan Kardiyoloji

Yazar toplam 496 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kalp sintigrafisi Doç. Dr. Zekeriya Arslan
Düşük şiddetli iskemi Doç. Dr. Zekeriya Arslan
Kalbin hızlı atmasi Doç. Dr. Zekeriya Arslan
Ekstrasistol ilaç Doç. Dr. Zekeriya Arslan
ritim holter Doç. Dr. Zekeriya Arslan
Kardiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Prof. Dr. Ali Bayram Kardiyoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube