KG
Soru Sahibi
4 Nisan 2009 16:05

iyi günler doktor hanımeşim alkolü bırakmak için ETHYLEX 50 mg kullanıyor b

iyi günler doktor hanımeşim alkolü bırakmak için ETHYLEX 50 mg kullanıyor bunun yanında doktor BENEXOL B12 VE SECİTA ilaçlarıını kullanıyor 6 ay oldu ve geceleri sürekli kabus görüyor ve kan şekeri düşüyor kalkıp tatlı ve çikolta yiyor bunun sebebi nedir acaba doktoruna söyledi pek ilgilenmedi açıkcası herhangi bir şey tavsiye edermisiniz gerçekten çok bunaldı ilaçları bırakıp yeniden içkiye başlar diye tereddüt ediyorum çünkü içki içince değişiyor ne olur bu konuda bana yardım edin lütfen

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba Gökçen Hanım, Eşinizin yeme düzenindeki değişiklik metabolik bir rahatsızlığa bağlı olabilir. Örneğin şeker hastalığı olarak bilinen diyabetin ilk belirtileri olabilir. Uzun süreli alkol kullanımının pankreas üzerine etkileri olablir ve bu organın metabolizmasında bozulmalara yol açabilir. Eşinizin öncelikle bir endokrinoloji uzmanı yarafından değerlendirilmesini öneririm. Geçmiş olsun.

7 Nisan 2009 14:30
Uzm. Dr. Ayşegül Sütçü
Uzm. Dr. Ayşegül Sütçü Psikiyatri

Yazar toplam 850 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gülşah Çetin Psikiyatri
Dr. Zafer Subaşı Psikiyatri
Etiketler
Ethylex
Facebook Twitter Instagram Youtube