CA
Soru Sahibi
3 Eylül 2021 17:36

ilaçların bana etkisi

merhaba yaygın anksiyete panik bozukluk durumumla yoğun olunca doktora gittim ve bana dideral çeyrek x2 paxera 20mg aripa 5 mg verildi ancak. Herşeyi dert eden ben ilaçlara başlarkende kaygıyla baktığım için önce diderale başladım etkisi çok hoşuma gitti gerçekten bu zamana kadar almadığım için pişmanım. Fakat aşırı derecede nefes darlığı ve göğüs ağrısı yapıyor günde 1 defa çeyrek almama rağmen. Yok arkadaş takmayım diyorum olmuyor. Belkide biraz narinimdir bilmiyorum ama çok zorluyor.Ne yapmalıyım ilacı kesmeli miyim yoksa bu etkiler alışma süreci midir?bir müddet sonra normale döner mi 1 haftadır hergün çeyrek alıyorum cevaplarsanız sevinirim saygılar

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Doktorunuz, bu ilaçları birlikte almanızı önermiş olmalı. Doktorunuza danışmadan ilaçlarda değişiklik yapmamanızı öneririm.

3 Eylül 2021 21:29
CA
Soru Sahibi

evet sayın hamdullah bey doktorum birlikte almamı önermişti. Fakat sizinde bildiğiniz gibi malumunuz yaygın anksiyeteden dolayı ilaçlardan bile kaygı duyuyorum. O yüzden ilk dideral ile başlayayım dedim en yakın zamanda diğerlerinide almaya gayret edeceğim sadece didareli çok beğenmeme rağmen yan etkilerinden dolayı biraz alt üst oluyorum bu etkiler süre sonra sona erecek mi?(göğüste ağrı sıkışma nefes darlığı) bunu merak ettiğim için soru sordum iyi günler dilerim Ayrıca cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.

4 Eylül 2021 00:14

Dpktorunuzun önerilerini dikkate almanızı öneririm.

5 Eylül 2021 16:26
Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Prof. Dr. Hamdullah Aydın Psikiyatri

Yazar toplam 2945 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
PANİK BOZUKLUK Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil yardım Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil ne olur Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Anılar ve beyiin Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Haloperidol İdame Dozu Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Emel Özen Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube