Soru Sahibi
23 Eylül 2020 18:18

Hiperaktivite

Merhaba. 8 yasinda oglum dehb tanili. Conserta 36mg ve medikinet 20 mg kullaniyor. Yaklasik 40 gundur fosfatidilserin ve krill oil kullaniyor. 1 aydir gozlerinde tik olustu. Sol gozu asagiya indi gibi. Surekli kirpiyor. Goz doktoruna goturdum birsey yok dedi. Psikiyatristi ilaclardan simdiye kadar olmadiysa șimdiden olmaz dedi. Takviyeleri veren doktor bunlar Yan etki yapamaz dedi. Çocuğun gozu hic iyi degil surekli kirpiyor. Ne yapacagimi bilemez durumdayim.lutfen ne yapmalyim. Fikrinize ihtiyacim var..

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Selam. Daha önce tik yokmuydu. Kendiliğindende çıkabilir. Ama fazlaysa tedavisi gerekebilir.

28 Eylül 2020 10:23
Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Yazar toplam 273 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Atipik otizm Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Hiperaktivite Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Konuşma bozuklugu Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Konusamama ve algilayamama Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Konuşma gecikmesi Dr. Öğr. Üyesi Serdar Alparslan
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Hatice Takatak Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Dr. Nuran Ünaldı Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Ceren Söğüt Direk Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Doç. Dr. Özhan Yalçın Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Nergiz Türkegün Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Facebook Twitter Instagram Youtube