ba
Soru Sahibi
10 Temmuz 2014 23:34

femara

iyi akşamlar annemin yaşı 48 .. 45 yaşında 1.evrede kanser oldu 6 kür kemoterapi aldı 2 senedir femara ile zoladex kullanıyor.aşırı derecede terleme ve sıcak basma oluyor.bu normalmidir ? kalbe herhangi bi zararı varmıdır ? şimdiden teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Özlem Er
Prof. Dr. Özlem Er
Dahiliye - İç Hastalıkları , Tıbbi Onkoloji

Uygulanan ilaçlar nedeniyle menopoza dair yan etkiler oluşuyor. Geçmiş olsun

11 Temmuz 2014 07:15
Prof. Dr. Özlem Er
Prof. Dr. Özlem Er Dahiliye - İç Hastalıkları , Tıbbi Onkoloji

Yazar toplam 369 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Cea Değişkenliği Prof. Dr. Özlem Er
Elma sirkeli su Prof. Dr. Özlem Er
Mide gist mide Prof. Dr. Özlem Er
Yumuşak doku kanseri Prof. Dr. Özlem Er
Hocam bilgi verirmişiniz Prof. Dr. Özlem Er
Tıbbi Onkoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Nesrin ÇELİKGÜR Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Doğukan Saydan Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Pınar Dal Konak Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Ahmet Gülmez Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Emre Çakır Tıbbi Onkoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube