TM
Soru Sahibi
27 Ağustos 2022 16:01

Ertesi gün hapı sonrası tuvalete çıkma

Partnerim ile korunmasız ilişkiye girdik, 1 saat sonra kadar da ertesi gün hapı aldık fakat bunun üzerinden yarım saat kadar geçtikten sonra da ishal şekilde tuvalete çıktı (bir haftadır ishal olma durumu mevcut) bu ilacın etkisini kaybettirir mi tekrar almamız gerekir mi acaba? +ilaç işlevini kaybetmediyse de ona rağmen tekrardan ilaç alırsak ciddi bir soruna yol açar mı? Şimdiden teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Murat Öz
Doç. Dr. Murat Öz
Kadın Hastalıkları ve Doğum , Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi

Şiddetli ishal durumu ertesi gün hapının etkisini azaltabilir. 24 saat sonra tekrar alabilirsiniz

27 Ağustos 2022 16:29
Doç. Dr. Murat Öz
Doç. Dr. Murat Öz Kadın Hastalıkları ve Doğum , Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi

Yazar toplam 199 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sezeryan sonrasi problemlerim Doç. Dr. Murat Öz
Gebelik kesesi Doç. Dr. Murat Öz
CA72-4 Doç. Dr. Murat Öz
Beta hcg Doç. Dr. Murat Öz
Smear testi düşük yapar mı? Doç. Dr. Murat Öz
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Melike Altıntaş
Uzm. Dr. Melike Altıntaş Kadın Hastalıkları ve Doğum
Uzm. Dr. Yüşa Abay
Uzm. Dr. Yüşa Abay Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Ferhat Yasin Özkaya
Op. Dr. Ferhat Yasin Özkaya Kadın Hastalıkları ve Doğum
Dr. Berra Önsoy
Dr. Berra Önsoy Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Yağmur Yücebaş yıldız
Op. Dr. Yağmur Yücebaş yıldız Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube