ys
Soru Sahibi
5 Ağustos 2014 12:20

duman kokusu

konu başlığını benim konumun dısşında seçtiğimi belirtmek isterim doktor abi benim bulunduğum yerde duman kokusu var yani bulunduğum mahallede bu duman kokusu sobada yanan odundan da gelebilir veya bu rada bulunan tekstil gibi yerler var bina altlarından burada artık paçavralarıda yakılarak etrafa bir kokuda olabilir bu dumna kokuları hiç hoş kokmasada ister istemez evimizin içine giriyor tabi bu durumda ben pencereleri kapatıyorum klima filan var evde onu açıyorum ama kısa süreliğinede olsa bu kokulr burnuma giriyor ve ben beynime zaralı olablieceğini düşünüyorum bu konuda çok endişeliyim ben ygs-lys ye hazılana bir öğrenciyimve beynime etkisi olabileceğini düşünüyorum sizce bu kokular yani çevredeki bu duman kokuları beni etlilermi yani benimin düşünce aynı zamanda hafıza bölümüne etki eder mi? ben hep etkileyeceği düşüncesi içerisindeyim yani bi hep sıkıntı içerisindeyim yani bu koku ne zmana geleceğide hgiç belli olmuyor bazen bi gelip geçiyor yada bi 10dk etrafta kokusu oluyor ama orta yoğunlukta veya fazla oluyor doktor abi bu durum beni etkilermi bazen koku az olduğunda kokuyu alamayınca bu kokuya maruz kalıyorum sanki bu koku hep var mış gibi geliyor bana biz bu binaya taşınalı 4 sene oldu doktor abi ilk senesinde bir şey yok tu ama son 3 senesinden bu kokular gelmeye başladı yani 3 seneden beri bu durumla uğraşıyorum yani geldiğinde pencre kapatıyorum kışın mesela okula giderken bu duman sürekli oluyor yani mahhemizde soba yakanda var aynı zaman da tekstil yerleride var evleridnen altkatlarında oradanda ısınmak için veya paçavraları yakmak için soba yakılıyor yani hep bi sıkıntı içerisindeyim bazen bu kokudan sinirlendiğimde oluyor anne ve babama gidelim bu evden diyorum yani :) ama bilmiyorum yani ne yapsam bilmiyorum doktor abi bu durum beni etkilermi bu mahallemizdeki duman kokuları etkilermi beni (kısa olarak bunu demek istiyorum yazın çok seyrek oluyor bu kokular ama kışın çok sık oluyor ) kışın zaten kapı açmıyorum :)

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Hasan Akdemir
Uzm. Dr. Hasan Akdemir
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Kötü kokular hafızayı kötü yönde etkileyebilir. Bu kokuları sizle birlikte çevrenizdekiler de alıyorsa o zaman iyi bir yalıtım yapılması gerek ya da benim gibi bazı astımlı hastaların yaptığı şekilde hava temizleyici alıp kullanın. Daha komplike birşey olsun derseniz klima da işe yarar. Geçmiş olsun.

5 Ağustos 2014 12:43
Uzm. Dr. Hasan Akdemir
Uzm. Dr. Hasan Akdemir Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Yazar toplam 6043 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
İlaç kullanımı lütfen acil Uzm. Dr. Hasan Akdemir
Göğüs seğirmesi Uzm. Dr. Hasan Akdemir
Başın sol tarafında ağrı Uzm. Dr. Hasan Akdemir
seğirmeler Uzm. Dr. Hasan Akdemir
Başımda kalp atışı Uzm. Dr. Hasan Akdemir
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları) İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Aygul Resulova Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Mustafa Yılmaz Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Necibe Nur Keleş Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Zeynep Selcen Tezcan Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Nurten Ölmez Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Facebook Twitter Instagram Youtube