YD
Soru Sahibi
2 Ağustos 2008 18:49

doktor hanım iyi günler benim 9 yaşında bir oğlum var .yaklaşık 7 ay kadar

doktor hanım iyi günler benim 9 yaşında bir oğlum var .yaklaşık 7 ay kadar önce gözlerinde hafif kırpmalar başladı.bu kırpmalar zamanla çoğaldı. 2 haftadır da gözlerini çeviriyor.çocuk psikiyatrisine götürdüm risperdal şurup verdi.günde bir kere 0,5 mg veriyorum.acaba bu ilaç tiklerin tedavisinde etkili olur mu ?ayrıca çocuğa bir zararı var mı? bu kon1uda beni bilgilendirirseniz sevinirim iyi çalışmalar

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Nüket İşiten
Uzm. Dr. Nüket İşiten
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Merhabalar Dilek Hanım; Risperdal tik tedavisinde sıkça kullandığımız bir ilaçtır. tabiki düzenli kullanmanızı öneririrm. Çocuğa zararlı olur mu ? sorusuna gelince ; biz doktorları en çok kızdıran ve güldüren soru budur? Her anne gibi sizde çocuğunuzla ilgili kaygı duymanız doğal. Fakat doktorlar niye çocuğunuza durup dururken zarar vermeye çalışsın ki? Hani eve girip karşılaşınca evdemisin? gibi bir soru bu... Olağan yan etkileri dışında bir şey göremezsiniz. Sevgilerimle

4 Ağustos 2008 09:46
Uzm. Dr. Nüket İşiten
Uzm. Dr. Nüket İşiten Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Yazar toplam 176 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Ceren Söğüt Direk Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Doç. Dr. Özhan Yalçın Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Nergiz Türkegün Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Miray Çetinkaya Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Aybüke Tuğçe Mustan Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Etiketler
Bebeğin kişisel ve sosyal gelişimi
Facebook Twitter Instagram Youtube