bm
Soru Sahibi
10 Temmuz 2014 11:55

diz ağrısı

HOCAM nisan ayın da sol diz ağrım dan dolayı doktora başvurdum eklem arasın da ki sıvı eksikliği ve küçük bir minüsküs yırtığı olduğunu öğrendim sol ayağım alçıya alın dı .. alçı çıktık dan sonrada sol dizim ağırmaya devam etti üstelik sağ dizim de bu süreç için de ağırmaya başladı doktorum tarafın dan Glucosamine Chondroitin MSM adlı vitamin takviyesi önerildi takviyeyi kullanmaya başlamam rağmen ne ağrılarım son buldu nede bir yararını gördüm üstüne üstlük ayaklarım ve ellerim belirgin bir şekilde şişmeye başladı .. izleyeceğim yol için bana yardımcı olurmusunuz .. saygılarımla

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Hasan Tatari
Prof. Dr. Hasan Tatari
Ortopedi ve Travmatoloji

Alçıya alınma nedenini anlayamadım. Görmemi isterseniz randevu için 4123365...

10 Temmuz 2014 12:21
Prof. Dr. Hasan Tatari
Prof. Dr. Hasan Tatari Ortopedi ve Travmatoloji

Yazar toplam 4387 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Şiddetli ağrı Prof. Dr. Hasan Tatari
Bel kemiğinde ağrı Prof. Dr. Hasan Tatari
Ayak agrisi Prof. Dr. Hasan Tatari
Tibia şaft kırığı Prof. Dr. Hasan Tatari
Ortopedi ve Travmatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Samet Murat Arslan Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. Tural Bakşeliyev Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. Hakan Zora Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. Yakup Kuzucu Ortopedi ve Travmatoloji
Op. Dr. İbrahim Halil Demir Ortopedi ve Travmatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube